Chiudi annunziu

Samsung hè unu di i più grandi pruduttori di chip semiconductor in u mondu. In ogni casu, in quantu à a capacità di produzzione è a tecnulugia, si trova in daretu à u giant taiwanese TSMC. Cù a crisa globale di chip in mente, u giant sudcoreanu hà annunziatu i piani di triplica a so capacità di produzzione per u 2026.

Samsung hà dettu ghjovi chì a so divisione Samsung Foundry custruirà almenu una più fabbrica di chip è espansione a capacità di produzzione in i stabilimenti di fabricazione esistenti. A mossa li permetterà di cumpete megliu cù u leader di u mercatu TSMC è u novu Intel Foundry Services.

Samsung hè stata in discussioni cù l'autorità di i Stati Uniti dapoi qualchì tempu per espansione a so fabbrica in a capitale di Texas di Austin è custruisce una altra pianta in Texas, Arizona o New York. Nanzu, a cumpagnia hà annunziatu chì intende spende più di 150 miliardi di dollari (circa 3,3 trilioni di corone) per diventà u più grande fabricatore di chips semiconduttori in u mondu.

Samsung Foundry attualmente produce chips per diversi clienti, cumpresi giganti cum'è IBM, Nvidia o Qualcomm. A cumpagnia hà annunziatu recentemente chì hà iniziatu a produzzione in massa di chips 4nm è chì i so chips di prucessu 3nm seranu dispunibili in a seconda mità di l'annu prossimu.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.