Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu una nova beta di u navigatore Internet Samsung Internet (16.0.2.15) à u mondu. Ancu s'ellu hè più di una aghjurnazione minore, porta un cambiamentu assai utile.

Stu cambiamentu hè a capacità di spustà a barra di l'indirizzu da a cima à u fondu di u screnu, chì serà apprezzatu in particulare da i pruprietarii di smartphones cù display allungati è stretti. A nova aghjurnazione porta ancu a capacità di creà gruppi di marcati, chì hè una funzione chì avemu vistu prima in u navigatore Google Chrome.

Infine, ma micca menu, a nova beta di u popular navigatore porta una nova funzione (ancu se sperimentale) centrata in a sicurità, chì hè a priorità di u protocolu HTTPS. Questa hè una altra misura da u giant tecnologicu coreanu per migliurà a prutezzione di privacy in u so navigatore.

Sè vo vulete pruvà a nutizia mintuvà, vi ponu scaricà u novu beta di Samsung Internet quì o quì. Samsung duveria liberà una versione stabile in pochi settimane.

Chì ne dite di voi, chì navigatore Internet aduprate in u vostru telefunu? Hè Samsung Internet, Google Chrome o qualcosa altru? Fateci sapè in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.