Chiudi annunziu

Cum'è sapete da a nostra nutizia precedente, Samsung hè previstu di presentà u so novu chipset flagship Exynos 2200 più tardi questu annu o à principiu di l'annu prossimu. Avà, i rapporti anu chjappu l'onda chì u giant tecnulugicu coreanu puderia prestu lancià un novu Exynos per low-end. i dispusitivi ancu.

Sicondu u rispettatu leaker Ice Universe, Samsung hà da prestu introduci un novu chipset chjamatu Exynos 1280. Apparentemente, ùn serà micca putente cum'è u chip di mid-range. Exynos 1080, chì puderia significà chì serà per smartphones è tablette low-end. E so specificazioni specifiche ùn sò micca cunnisciute per u mumentu, ma hè pussibule chì sustene e rete 5G.

Samsung vole sicondu i recenti rapporti anecdotici per aumentà significativamente a parte di i so chipsets in i so dispositi l'annu dopu - a maiò parte di i so smartphones è tablette anu utilizatu chips da MediaTek o Qualcomm. Per questu scopu, in più di u flagship Exynos, si dice chì preparava parechje altre patatine fritte - almenu una più high-end, una per a classe media è una per a classe più bassa. L'ultimu menzionatu puderia esse l'Exynos 1280.

Ricurdativi chì l'Exynos 2200, chì deve debutà in i telefoni di a serie Galaxy S22, apparentemente serà fabricatu da u prucessu di 4nm di Samsung è si dice chì uttene un core di processore Cortex-X2 superputente, trè core Cortex-A710 putenti è quattru core Cortex-A510 ecunomichi. Un chip graficu mobile AMD Radeon custruitu nantu à l'architettura RDNA2 serà integratu in questu.

U più lettu d'oghje

.