Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì u smartphone Samsung longu aspittatu Galaxy U S21 FE hè previstu di esse presentatu à CES in ghjennaghju. Ma avà un novu hè apparsu in l'etere informace, secondu chì u telefunu serà revelatu ancu prima.

Sicondu u famosu leaker Jon Prosser, serà Galaxy U S21 FE hè statu introduttu u 4 di ghjennaghju, solu un ghjornu prima di CES. U telefunu ùn hà micca un periodu di pre-ordine è andarà in vendita esattamente una settimana dopu, l'11 di ghjennaghju.

Sicondu i fugliali iniziali, u prossimu "budget flagship" di Samsung duvia esse lanciatu digià in Aostu o Settembre, è dopu in uttrovi, o megliu in l'ultimu trimestre di questu annu. Dui motivi si dicenu esse rispunsevuli di u posponimentu - ​​da una banda, a crisa di chip globale in corso, è da l'altra banda, u fattu chì Samsung ùn vulia micca spoil a vendita di i so novi "puzzles". Galaxy Z Fold 3 è Z Flip 3, chì sò stati una "commodità calda" dapoi u principiu.

Galaxy L'S21 FE deve avè un display Super AMOLED cù una diagonale di 6,4-inch, risoluzione FHD + (1080 x 2340 px) è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un chipset Snapdragon 888, finu à 8 GB di RAM è finu à 256 GB di internu. memoria, una camera tripla cù una risuluzione 12, 12 è 8 MPx (questa ultima deve avè un teleobiettivo cù zoom otticu 3x), un lettore di impronte digitali integratu in u display, un gradu di prutezzione IP68, supportu per e rete 5G è una batteria cù un capacità di 4370 mAh è supportu per a carica rapida 45W.

U più lettu d'oghje

.