Chiudi annunziu

I primi renders di u telefuninu Samsung sò sbulicati in l'aria Galaxy A53 5G, u successore di unu di i telefoni intelligenti più populari di questu annu da u giant tecnologicu coreanu Galaxy A52. Basta à fighjà i ritratti, pudete dì chì Galaxy A53 5G da Galaxy L'A52 serà assai pocu sfarente.

Galaxy L'A53 5G serà secondu i rende publicati da u situ web cifru.in, Avè un display flat cun un punch hole top-center è una camera quadru in u spinu. Di fronte Galaxy In ogni casu, l'A52 duverebbe avè una parte superiore è laterale ligeramente più sottili. Un altru cambiamentu minore hè chì u pannellu posteriore hè avà cumplettamente pianu è ùn curve micca intornu à i bordi (i cantoni stessi sò curvi). A parte posteriore hè probabilmente plastica, ma pare avè un finitu matte.

Sicondu l'infurmazioni micca ufficiali dispunibili, u telefunu riceverà un display AMOLED 120Hz, una versione ligera di u futuru chip flagship di Samsung. Exynos 2200, camera principale 64MPx, è cum'è u nome implica, supportu per e rete 5G. Serà dispunibule in almenu quattru culori - neru, biancu, blu chjaru è aranciu. Puderia esse in scena in marzu di l'annu prossimu (se assumemu chì Galaxy A52 hè statu introduttu in marzu).

U più lettu d'oghje

.