Chiudi annunziu

I primi renders di u prossimu smartphone di gamma media di Samsung sò filtrati in l'aria Galaxy A33 5G. Mostranu un schermu pianu cù un cutout in lacrime è biselli relativamente sottili (solu u fondu hè un pocu più grossu) è una camera quadrupla. U situ web hè ghjuntu cù i ritratti 91mobiles.com.

Mentre chì u latu di fronte Galaxy L'A33 5G hè praticamente indistinguibile da u so predecessore Galaxy A32 5G, Pudemu truvà una certa diferenza nantu à a parte posteriore - a camera quad reside in un modulu di foto ligeramente elevatu, chì era usatu in i telefoni, per esempiu Galaxy A52 o A72 (u predecessore ùn avia micca modulu di foto). A parte posteriore hè altrimenti apparentemente plastica è hà un finitu matte. I renders mostranu ancu chì u smartphone mancarà un jack 3,5mm, à u cuntrariu di u so fratellu maiò.

U telefuninu hà avutu un schermu Super AMOLED di 6,4-inch cù risoluzione FHD + è dimensioni di 159,7 x 74 x 8,1 mm è duverebbe esse offertu in culori bianchi, neri, turchinu è aranciu. Ùn si sà più nunda di ellu in questu tempu.

Attualmente ùn hè ancu chjaru quandu Samsung pensa à presentà, ma datu questu Galaxy A32 (5G) hè stata lanciata in ghjennaghju di questu annu, puderia esse u principiu di l'annu dopu.

U più lettu d'oghje

.