Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: L'aspittà hè finita. I scooter elettrici KAABO, populari è venduti da longu tempu, tornanu in pre-vendita. Mobile Emergency averà una quantità limitata di trè mudelli selezziunati in stock. Da oghje pudete pre-ordine cù una garanzia di consegna in duie settimane.

I scooter elettrici KAABO sò ufficialmente ghjunti à u mercatu cecu à a mità d'aostu. Tuttavia, durante i pre-ordini, praticamenti tutti i pezzi dispunibuli sò stati venduti. I mudelli più putenti è più caru sò sempre venduti, ma avà u sicondu batch di scooters cù i mudelli 3 più prezzu hè in capu à a stock. Quessi sò scooters chì, malgradu u prezzu più bassu, offrenu parametri assai interessanti è sopra standard.

Trè mudelli in quantità limitati

U mudellu più putente è à u stessu tempu u più interessante in u rapportu prezzu / rendiment hè KAABO Mantis 10. Sicondu a qualificazione di u prestigiosu situ Web Electric Scooter Guide, questu hè u megliu scooter elettricu di 2021. Vi offre una gamma di sin'à 70 km è una velocità massima più decente di 50 km / h. U scooter hà una rota di fronte è di daretu è, grazia à a so custruzzione robusta, hè l'unicu di i trè mudelli dispunibuli chì ponu manighjà terreni ligeri in natura. Hè dispunibule in pre-vendita à un prezzu di CZK 32.

1520_794_Kaabo_Skywalker_8H

L'altri dui mudelli dispunibuli sò di a serie KAABO Skywalker è sò ideali per a cità. I scooters sò praticamenti diffirenti solu in i paràmetri principali è pocu ancu in a custruzzione. U più prezzu Skywalker 8H per CZK 19 offre una gamma di sin'à 990 km è una vitezza massima di 50 km/h. Più putente Skywalker 10H per 24 CZK, pò copre finu à 990 km cù una sola carica è pudete guidà finu à 65 km / h.

Un altru vantaghju maiò hè chì uttene una garanzia premium gratuita per tutti i scooters KAABO, chì assicura un serviziu cumpletu. Inoltre, pudete cumprà un scooter elettricu in rate senza alcuna crescita in Mobil Emergency.

KAABO-paragone-scooter

U più lettu d'oghje

.