Chiudi annunziu

Una di e divisioni di Samsung, Samsung Display, hè u più grande fabricatore mundiale di schermi OLED chjuchi utilizati in smartphones è tablette. Più recentemente, a divisione hà intrutu in u mercatu di schermi OLED di dimensione media cù i so display di notebook à alta freccia di rinfrescante. A cumpagnia face ancu display flessibili per "puzzles" cum'è Galaxy Z Fold 3 è Z Flip 3.

Samsung Display hè avà lanciatu novu situ web, chì mostra tutti i fatturi di forma chì sò pussibuli cù i so pannelli OLED flexibles. Chjama i so display flessibili Flex OLED è li divide in cinque categurie - Flex Bar, Flex Note, Flex Square, Rollable Flex è Slidable Flex. Flex Bar hè pensatu per "benders" a clamshell cum'è Galaxy Z Flip 3, Flex Note per laptops cù schermi flessibili, Flex Square per smartphones cum'è Galaxy Da Fold 3.

Rollable Flex pò esse usatu in i dispositi cù display rollable, è pudemu vede tali dispositi in u futuru. Infine, u Flex Slidable hè pensatu per smartphones cù display slide-out. Quist'annu, a cumpagnia Chinese OPPO isciutu unu tali smartphone, o hà dimustratu un prototipu di un smartphone chjamatu OPPO X 2021, ma ùn l'hà ancu lanciatu (è apparentemente ùn u lanciarà micca).

Samsung Display si vanta chì i so schermi OLED flessibili presentanu una luminosità alta, supportu per u cuntenutu HDR10+, un raghju di curvatura bassu (R1.4) è una prutezzione di display (UTG) megliu cà a cumpetizione. Pretende ancu chì i schermi ponu esse plegati più di 200 100 volte, chì equivale à XNUMX cicli di dispiegamentu è di plegamentu ogni ghjornu per cinque anni.

U più lettu d'oghje

.