Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A settimana culminata in u Black Friday ufficiale hè finalmente quì. Questu significa, frà altre cose, chì assai sconti sò digià validi da u principiu di sta settimana. I telefoni intelligenti è l'altri apparecchi elettronichi ùn sò micca eccezzioni, cù sconti ancu più grandi à partesi di luni chè prima. Vi purtemu una selezzione di i pezzi più interessanti.

Prezzi ancu più bassi di smartphone

Un esempiu perfettu induve pudemu truvà un scontu ancu più altu ch'è prima hè Xiaomi 11 Lite 5G. U prezzu calatu da un altru ottu centu, specificamente à 7 CZK. Hè sempre una compra interessante Samsung Galaxy A52s 5G za 9 CZK (precedentemente CZK 11) è cusì Realme GT Master Edition 5G za 7 CZK (prima CZK 8). Ùn deve mancu scappà ASUS ZenFone 8 scontu à 15 CZK (originariamente 18 CZK). È s'è vo circate una tableta economica per i zitelli, allora ùn cercate più ALCATEL 1T 7 solu per 1 CZK (prima CZK 2).

1520_794_Samsung_galaxya52_lifestyle_violet

Accessori à grandi sconti

I prezzi sò ancu calati drasticamente in a categuria di l'accessori. Sia chì site interessatu in cuffie di qualità da Bang & Olufsen, un aspiratore roboticu Xiaomi à pocu pressu, un smart watch da Huawei o una di e camere di vitture più populari da Lamax, pudete avà salvà in tutti i casi.

xiaomi-mi-robot-essential

U più lettu d'oghje

.