Chiudi annunziu

Comu si pò ricurdà, A principiu di settembre, Samsung hà introduttu u primu chip di foto 200MPx in u mondu. Ancu prima di a so presentazione, hè statu speculatu chì puderia esse "portatu fora" da u mudellu di punta di a prossima serie di punta di Samsung. Galaxy S22 - S22 Ultra. In ogni casu, secondu a filtrazioni più recenti, u novu Ultra utilizerà "solu" un sensor 108MPx. Tuttavia, questu ùn significa micca chì u novu sensoru ùn truverà micca u so modu in i telefoni di altre marche.

Sicondu u famosu leaker Ice Universe, u sensor ISOCELL HP1 farà u so debut in un smartphone Motorola. U telefuninu unspecified deve esse lanciatu da a cumpagnia chì appartene à Lenovo di a China in qualchì tempu in a prima mità di 2022. In a seconda mità di l'annu dopu, u sensoru deve esse apparsu in un smartphone Xiaomi. U leaker hà nutatu chì Samsung hà ancu pianificatu di implementà in i so smartphones, ma ùn hà micca specificatu un intervallu di tempu.

U sensoru ISOCELL HP1 hà una dimensione di 1/1,22 "è i so pixelli sò 0,64 μm. Supporta dui modi di binning di pixel (cumbinendu pixel in unu) - 2x2, quandu u risultatu hè 50MPx foto cù una dimensione di pixel di 1,28μm, è 4x4, quandu l'imaghjini anu una risoluzione di 12,5MPx è una dimensione di pixel di 2,65μm. U sensoru permette ancu di registrà video in risoluzioni finu à 4K à 120 fps o 8K à 30 fps.

U più lettu d'oghje

.