Chiudi annunziu

Una cumpagnia di cibersecurità hà scupertu una vulnerabilità di sicurezza chì afecta i chips di MediaTek, chì significa chì circa 40% di i telefoni smartphone in u mondu sò affettati. Questu include parechji dispositi mobile Galaxy liberatu in 2020 è dopu.

Tutti i chip MediaTek muderni includenu una unità AI (APU) è un processore di signale digitale (DSP). Dopu à l'ingegneria inversa di u firmware DSP, l'esperti in cybersecurity in Check Point Research anu scupertu una vulnerabilità chì, se sfruttata, permette à l'attaccanti di ammuccià u codice maliziusu è ascoltà e conversazioni di l'utilizatori.

Ci sò parechji dispusitivi Samsung nantu à u mercatu cù chipsets MediaTek, vale à dì smartphones Galaxy A31, Galaxy A41, Galaxy A03s, Galaxy A12, Galaxy A22, Galaxy A32, Galaxy M22 è tableta Galaxy Tab A7 Lite. Fortunatamente per i pruprietarii di i dispositi citati, u giant di chip taiwanese hè cuscente di sta vulnerabilità è l'hà ancu patched, secondu u so bulletin di sicurezza d'ottobre. I novi patch di sicurezza di Samsung ùn parlanu micca di questu sfruttamentu, presumibbilmente per ragioni di sicurezza. In teoria, però, sta correzione deve esse inclusa in u patch di sicurezza d'ottobre di u giant di smartphone coreanu. L'unu (è / o i telefoni di a serie di nuvembre) citati sopra Galaxy AA Galaxy M digià ricevutu.

U più lettu d'oghje

.