Chiudi annunziu

Galaxy L'A13 5G hè prevista per esse u telefunu più prezzu di Samsung cù supportu per e rete 5G. Sicondu un novu video di YouTube publicatu da l'operatore mobile di i Stati Uniti AT&T, chì mostra alcune di e funzioni basiche di u telefunu, u dispositivu più bassu puderia ancu esse tentatore cù una freccia di rinfrescante di display più altu.

U video ùn dice micca esplicitamente a freccia di rinfrescante più altu, ma in un puntu pudemu vede una opzione chjamata Motion smoothness in i paràmetri di visualizazione, chì suggerisce chì sustenerà 90Hz. E fughe precedenti ùn anu micca ancu menzionatu un display 90Hz, cusì hè a prima volta chì avemu intesu parlà di una cosa cusì. In più di supportà e rete 5G, una freccia di rinfrescante più altu puderia esse un altru vantaghju di vendita Galaxy A13 5G. Ricurdemu chì attualmente u smartphone Samsung più economicu cù una schermu 90Hz hè Galaxy M12 (pò esse compru quì per menu di 4 500 corone).

Galaxy Sicondu e filtrazioni finu à avà, l'A13 5G avarà un display di 6,5-inch cù risoluzione FHD +, un chipset Dimensity 700, una camera tripla cù un sensore principale di 50MPx, un jack 3,5mm è una batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu. per una carica rapida di 25 W. Si deve esse un sistema upirativu Android 11.

Si deve esse presentatu prima di a fine di questu annu o di u principiu di l'annu prossimu, è apparentemente serà dispunibule ancu in Europa. In i Stati Uniti, u so prezzu hà da principià da 249 o 290 dollari (circa 5600 è 6 curone).

U più lettu d'oghje

.