Chiudi annunziu

Anu penetratu l'etere informace circa a camera di u mudellu di punta di a prossima serie flagship di Samsung Galaxy S22 - S22 Ultra. L'autore di a fuga, chì hè un informatore di l'universu Ice ricunnisciutu, hà cunfirmatu i speculazioni previ nantu à a so risoluzione è aghjunghjenu qualchi dettagli.

Camera Galaxy U S22 Ultra duveria dunque avè una risuluzione di 108, 12 è duie volte 10 MPx, mentre chì u principale, secondu l'universu Ice, serà custruitu nantu à una versione mejorata di u sensor ISOCELL HM3 è avè una apertura di f / 1.8 è un angolo. di vista di 85 °, u sicondu deve esse un angulu largu è avè una apertura di lenti di f / 2.2 è un angolo di vista di 120 °, u terzu è u quartu deve esse teleobiettivi custruiti nantu à novi sensori Sony cù una dimensione di 1. / 3.52" è pixels cum'è 1,12 microns è supportu finu à deci volte, rispettivamente. zoom otticu triplu, è avè una apertura di f / 4.9, o f/2.4, è l'angolo di ingaghjamentu 11, rispettivamente 36 °.

Da i primi ritratti di u prossimu Ultra publicatu recentemente da u situ web FrontPageTech.com, seguita chì u telefunu serà equipatu cù una lenti più - u più prubabilmente serà utilizatu per u focu laser.

Galaxy Altrimenti, l'S22 Ultra deve avè un display LTPS AMOLED cù una diagonale di 6,8-inch, risoluzione QHD + è freccia di rinfrescante di 120Hz, chipsets Snapdragon 8 Gen1 è Exynos 2200, almenu 12 GB di memoria operativa, un stylus S Pen integratu è una batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 45 W.

Cunsigliu Galaxy Sicondu una filtrazione di qualchì settimana, u S22 serà presentatu l'8 di ferraghju è andarà in vendita dece ghjorni dopu.

U più lettu d'oghje

.