Chiudi annunziu

I renders ufficiali di a prossima serie di tablette Samsung flagship sò filtrati in l'aria Galaxy Tab S8. U Tab S8 è Tab S8+ sò assai simili à i flagships attuali Galaxy Tab S7, mentri per a Tab S8 Ultra, l'imaghjini cunfirmanu a tacca. I renders sò stati liberati da un famosu leaker Evan Blass.

Dui fotocamere selfie sò chjaramente visibili in u cut-out di u top model, è paragunatu à i so fratelli, hà lunetti significativamente più sottili. Ancu se a tacca hè più chjuca cumparatu cù l'altri dispositi (cum'è l'ultime MacBook Pro), senza dubbitu pruvucarà una certa polemica.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, offrenu tutti i trè mudelli Galaxy Display AMOLED Tab S8 (duverebbe esse 8 inch per a Tab S11, 8 inch per a Tab S12,4+ è 8 inch per a Tab S14,6 Ultra) cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, l'ultimu chipset di punta di Qualcomm. Snapdragon 8 Gen1 è almenu 8 GB di sistema upirativu è 128 GB di memoria interna. U mudellu di cima hè dettu di avè una bateria cù una capacità di 12000 mAh è supporta a carica rapida cù una putenza di 45 W. A serie deve esse lanciata in qualchì tempu in a prima mità di l'annu dopu.

U più lettu d'oghje

.