Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì puderia prestu offre prutezzione di l'acqua è a polvera di i telefoni smartphones Samsung più economici. Avemu ancu menzionatu chì unu di elli serà probabilmente in i travaglii Galaxy A33 5G. Avà hà penetratu l'etere informace, chì gradu specificu di copertura avarà.

Sicondu i fonti di u situ di SamMobile, avarà Galaxy A33 5G IP67 gradu di resistenza. Questu significa chì sopravvive à l'immersione in l'acqua finu à 1 metru di prufundità finu à 30 minuti è serà cumplettamente prutetta da a polvera. Questa certificazione ùn hè micca cusì bona "in carta" cum'è l'IP68 offru da i flagships di Samsung, ma in pratica hè assolutamente abbastanza. Cù un pocu di esagerazione, pudemu dì chì ancu quandu guardà ufc in linea pò manighjà u telefuninu un pocu di birra in u calore di l'emozioni.

Galaxy Sicondu e filtrazioni finu à avà, l'A33 5G uttene un display Super AMOLED cù una diagonale di 6,4 pollici, risoluzione FHD + è tacca in lacrime, una camera quadrupla cù un sensore principale di 64MPx, una batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per 15W. carica, è dimensioni di 159,7 x 74 x 8,1. XNUMX mm. Serà prupostu in culori neri, bianchi, turchinu è aranciu è paragunatu à u so predecessore Galaxy A32 (5G) duverebbe manca un jack 3,5mm. Puderia esse lanciatu à principiu di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.