Chiudi annunziu

Sicondu l'istituzione finanziaria britannica Capital on Tap, Samsung Electronics hè una di e cumpagnie tecnologiche più innovative di questu annu in quantu à u numeru di brevetti dumandati. Cum'è l'annu passatu, hè classificatu secondu dopu à Huawei. In ogni casu, se i so patenti sò cumminati cù quelli di a divisione Samsung Display, a cumpagnia in tuttu hà superatu u giant cinese questu annu cù 13 013 patenti.

Samsung Electronics hà assicuratu 9499 patenti è Samsung Display 3524 patenti questu annu, mentre chì Huawei hà riclamatu 9739 applicazioni di patenti. Samsung Electronics hè di granu a cumpagnia più innovativa in generale - almenu à ghjudicà da u numeru di patenti di tecnulugia da questu annu cumminati cù l'anni precedenti. Avà hà un totale di 263 patenti in u so contu (cù i patenti Samsung Display, hè circa 702), mentri Huawei "solu" hà un pocu più di 290.

In l'ultimi 10 anni, Samsung Electronics hè stata trà i primi 5 innovatori tecnologichi in parechji campi, cumprese a realtà virtuale è aumentata, tecnulugii ligati à e rete XNUMXG, l'intelligenza artificiale è l'apprendimentu automaticu, è a guida autonoma.

U più lettu d'oghje

.