Chiudi annunziu

Samsung hà fattu un passu risicatu quandu hà implementatu u sistema Tizen invece di u sistema operatore tradiziunale in u so novu smart watch Wear OS da l'attellu di Google. Tuttavia, sta mossa hà pagatu per ellu, in una fila Galaxy Watch 4 hè statu ricivutu assai pusitivu è questu hè avà ancu riflessu in a quota di mercatu è e spedizioni.

Sicondu a cumpagnia analitica IDC, Samsung hà speditu 3 milioni di smart watches è cuffie wireless à u mercatu in u 12,7u trimestre di questu annu. U giant tecnulugicu coreanu hà migliuratu da un locu annu annu è hè avà secondu in u mercatu di l'elettronica wearable. In particulare, a crescita annu à l'annu era di 13,8%, cù a quota di mercatu di Samsung avà à 9,2%. U so novu watch hà cuntribuitu significativamente à a crescita Galaxy Watch 4 à Watch 4 Classic cum'è bundling cuffie wireless cù i so smartphones.

Hà difesu u primu postu Apple, chì hà speditu 39,8 million watches and wireless headphones in u quartu in quistione. Hà registratu una diminuzione annu di 3,6%, ma hà sempre un cunfortu cunfortu annantu à Samsung cù una quota di mercatu di 28,8%.

In u terzu locu era Xiaomi, chì in u penultimu quartu hà speditu u listessu numeru di dispusitivi wearable cum'è Samsung (ma, à u cuntrariu di Samsung, enfatiza principalmente nantu à i braccialetti di fitness), ma hà dimustratu una diminuzione annu di quasi 24%. A so cota di mercatu hè avà ancu di 9,2%.

A prima pusizioni "non-medaglia" hè stata occupata da Huawei cù 10,9 milioni di dispusitivi purtati cunsegnati è una cota di mercatu di 7,9% (crescita annuale di 3,7%) è i primi cinque pruduttori attualmente più grandi. wearables chjude cù Imagine Marketing di l'India cù 10 milioni di wearables spediti è 7,2% share (di granu a più grande crescita annu per annu di tutti - più di 206%).

U più lettu d'oghje

.