Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza di dicembre à più dispositi. Unu di i so ultimi destinatari hè a prima generazione di telefoni flessibili Galaxy Piega a Galaxy Piegate 5G.

Novu aghjurnamentu per Galaxy Fold porta a versione di firmware F900FXXS6FUK6 è hè attualmente distribuitu in Francia, aghjurnà per Galaxy U Fold 5G porta a versione di firmware F907BXXS6FUK6 è hè attualmente dispunibule in u Regnu Unitu. E duie aghjurnamenti duveranu sparghje in altri paesi in i ghjorni à vene.

Samsung hà digià liberatu ciò chì u novu patch di sicurezza corre. Include un totale di 44 correzioni, cumprese 34 da Google è 10 da Samsung. Sette di sti patch eranu per vulnerabili critichi, mentre chì 24 eranu per vulnerabili à altu risicu. E correzioni di Samsung in u novu patch di sicurezza sò ligati à i chipsets Wi-Fi di Broadcom è i processori Exynos in esecuzione. Android9, 10 è 11.

Certi di i bugs eranu ligati à a funzione di l'Apps Edge, l'usu incorrectu di una intenzione implicita in SemRewardManager, chì permette à l'attaccanti di accede à u SSID Wi-Fi, o validazione di input incorrecta in u serviziu di Filter Provider.

Galaxy Piega a Galaxy U Fold 5G hè statu lanciatu in settembre 2019 cù Androidem 9. L'annu passatu tramindui i dispusitivi ricivutu un aghjurnamentu cù Androidem 10 è a superstruttura One UI 2 è à u principiu di questu annu aghjurnà s Androidem 11 è a superstruttura One UI 3 Puderanu ottene in i primi mesi di l'annu prossimu Android 12 cù superstruttura Unu UI 4.

U più lettu d'oghje

.