Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pudete truvà un casu di telefuninu per ogni telefuninu. Ma truvà u dirittu hè una altra storia. Ci sò tanti mudelli, culori è stili chì pò esse difficiule di sceglie solu unu. Quì vi aiuteremu cù qualchi guida.

image001

Prutezzione

Questu hè un fattore essenziale per cunsiderà cumu vulete chì u vostru telefunu stà in un pezzu. Ci sò sfarenti tippi di casi di telefonu da sceglie. Un casu gommatu vi darà a megliu prutezzione, ma hè ancu u più prubabile di scappà di e vostre mani. Inoltre, assicuratevi chì u vostru telefunu si mette in stu tipu di casu prima di cumprà, cum'è questi casi sò spessu più voluminosi cà l'altri. A cunchiglia fina di plastica dura pò dà una certa prutezzione extra da i bumps è i graffii, ma duverà un colpu duru per fà un dannu veru. L'inconveniente di stu casu? Ùn impedisce micca a schermu di rompe. Un casu di silicone dà à u vostru telefunu una certa prutezzione contr'à i scossa, a terra è l'acqua, ma u più grande svantaghju hè chì, se lasciate u vostru telefunu cù stu tipu di casu, pò facilmente cascà da a manu.

Cena

Pudete truvà casi di telefuninu per tutti i budget. Sè vo circate qualcosa di prezzu, ci sò parechje scelte in a vostra farmacia lucali. Ma s'è vo vulete assicurà chì u casu hè di bona qualità è prutege u vostru telefonu abbastanza bè, pò esse megliu à cumprà in ligna. Se sceglite una tenda in linea, uttene più opzioni è pudete ancu leghje recensioni da i clienti chì anu acquistatu prima u casu.

Stiletto

Cunsiderate u vostru gustu persunale quandu cercate un novu casu di telefunu. Sceglite qualcosa chì si adatta à i vostri interessi è stile di vita. Innota chì certi stili sò più adattati per l'omi, mentri àutri vede megliu nantu à i telefoni di e donne. Ùn ci hè micca vergogna à preferite un casu cù qualcosa caru o divertente, ma se preferite e cose più serii è l'affari, hè megliu di stà luntanu da i fiori ruffled è i culori brillanti.

Culori

U neru pò fà chì u vostru telefunu pare elegante è sofisticatu, ma ùn hè micca sempre a megliu scelta. Calchì volta vulete mustrà a vostra persunità, chì significa sceglie un casu in unu di i vostri culori preferiti. Ci sò casi rosa, casi viola, casi turchini ... u nome! Pruvate micca di sceglie un culore chì scontru cù u restu di u vostru vestitu. Se ùn sapete micca veramente quale culore di sceglie, un casu di telefuninu trasparente hè ancu una opzione.

image002

Přizpůsinghiozzuí è persunalizazione 

Sè vo site u tipu di creatività, allora forse un casu di u telefuninu cù a vostra propria opera d'arte o ritratti appellu più di un casu senza toccu persunale. Ci sò assai siti web induve pudete stampà e vostre foto preferite nantu à una cassa di telefunu. Se ùn avete micca assai spaziu per e foto, ci sò ancu assai grandi opzioni induve pudete aghjunghje un monogramma simplice o inscription.

Ùn vi scurdate di verificà a parte posteriore di u casu di u telefunu! A maiò parte di l'imprese offrenu mudelli stampati da i dui lati, cusì assicuratevi di truvà qualcosa chì pare bè da tutti l'anguli.

Závěr 

Ogni telefunu hè diversu è micca tutti i casi si adattanu à ogni mudellu. Per esempiu, Huawei p30 per i casi ùn pò micca esse implementatu nantu à u telefunu p30. Prima di cumprà un casu per u vostru telefunu, assicuratevi di verificà e diverse tippi di casi di u telefuninu finu à truvà u dirittu per voi.

U più lettu d'oghje

.