Chiudi annunziu

U prossimu smartphone premium di Samsung per a classe media serà Galaxy A53, di quale avemu digià cunnisciutu alcuni informace, è ciò chì puderia pare. Avà u telefunu hè apparsu in u benchmark populari di Geekbench, chì hà revelatu, frà altre cose, da quale chipset serà alimentatu, o a dimensione di a memoria operativa.

 

Galaxy Sicondu u benchmark Geekbench 53, chì u listinu sottu u nome di codice SM-A5U (questa hè a versione destinata à i Stati Uniti), l'A536 avarà un chipset octa-core Exynos 1200 (dui di sti core funzionanu à una frequenza di 2,4). GHz, u restu à una frequenza di 2 GHz), 6 GB di memoria operativa, duie generazioni di u vechju chip graficu Mali-G68 è Androidem 12. Altrimenti, u smartphone hà puntuatu 690 punti in a prova single-core, è 1846 punti in a prova multi-core, cusì ùn serà micca adattatu per i ghjoculi pesanti.

Successore à una assai successu Galaxy A52 secondu a filtrazione finu à avà, uttene un display Super AMOLED cù una diagonale di 6,5 pollici, una risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una camera quadru cù un sensore principale di 64 MPx, un gradu di prutezzione IP68, un lettore di impronte digitali sottu-display. parlanti stereo, supportu per e rete 5G è una batteria cù una capacità di 5000 mAh. A cuntrariu di u so predecessore, apparentemente mancarà un jack 3,5mm. Puderia esse lanciatu à principiu di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.