Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza di dicembre à più dispositi. Unu di i so ultimi destinatari hè u popular "budget flagship" Galaxy S20 FE.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U S20 FE porta a versione di firmware G780FXXS8CUKA è hè attualmente distribuitu in Nova Zelanda. Duverebbe ghjunghje à più mercati in i ghjorni à vene.

U novu patch di sicurità include un totale di 44 correzioni, cumprese 34 da Google è 10 da Samsung. Sette di sti patch eranu per vulnerabili critichi, mentri 24 eranu per vulnerabili à altu risicu. E correzioni di Samsung in u novu patch di sicurezza sò ligati à i chipsets Wi-Fi di Broadcom è i processori Exynos in esecuzione. Androidem 9, 10, è 11. Alcune di i bugs eranu ligati à a funzione di l'Apps edge, l'usu incorrectu di una intenzione implicita in SemRewardManager, chì permette à l'attaccanti di accede à u SSID Wi-Fi, o a validazione di input incorrecta in u serviziu di Filter Provider.

Galaxy U S20 FE hè stata lanciata in u vaghjimu di l'annu passatu cù Androidem 10. In u stessu annu, hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.0, dopu un aghjurnamentu cù a superstruttura One UI 3.1 à u principiu di questu annu. U telefunu riceverà duie aghjurnamenti più in u futuru Androidu, cumpresi Androidà 12, chì ghjunghjerà in a prima mità di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.