Chiudi annunziu

Comu sapete, Samsung sguassate in a primavera Galaxy S8 à Galaxy S8 + da a vostra lista di supportu di software. Tuttavia, u giant coreanu di i telefoni intelligenti hà surprisatu à tutti in settembre quandu hà liberatu un novu patch di sicurezza per i telefoni di quasi cinque anni. È avà hà cuminciatu à liberà un altru aghjurnamentu nantu à elli.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U S8 è S8 + portanu a versione di firmware G95xFXXUCDUK1 è l'utilizatori in Francia sò ottenuti per u mumentu. Puderia espansione à più mercati in i prossimi ghjorni. L'aghjurnamentu porta un patch di sicurezza di un mese.

Per ricurdà, u patch di sicurezza di nuvembre include correzioni di Google per trè vulnerabilità critiche, 20 vulnerabilità à altu risicu, è dui sfruttamenti à risicu moderatu, è ancu correzioni per 13 vulnerabilità truvate in smartphones è tablette. Galaxy, di quale Samsung hà etichettatu unu cum'è criticu, unu cum'è risicu altu, è dui cum'è risicu mediu. U giant coreanu hà ancu riparatu un bug criticu chì hà causatu un almacenamentu inseguru di informazioni sensibili in i paràmetri di a pruprietà, chì permette à l'attaccanti di leghje i valori ESN (Rete di servizii d'urgenza) senza permessu. Inoltre, u patch hà indirizzatu i bug causati da cuntrolli di input mancanti o sbagliati in HDCP è HDCP LDFW, chì permettenu à l'attaccanti di annullà u modulu TZASC (TrustZone Address Space Controller) è cusì cumprumette a regione TEE (Trusted Execution Environment) di u core sicuru.

Galaxy U S8 è S8 + sò stati lanciati in April 2017 cù Androidem 7.0 Nougat. In 2018, i telefoni anu ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 8.0 è un altru annu dopu aghjurnà s Androidem 9.0 è a prima versione di a superstruttura One UI.

U più lettu d'oghje

.