Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à sparghje u patch di sicurezza di dicembre à più dispositi. Unu di i so ultimi destinatari hè un smartphone di fascia media populari Galaxy A52.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'A52 porta a versione di firmware A525FXXS4AUL2 è hè attualmente distribuitu in Nova Zelanda. Duverebbe espansione in altri paesi in i ghjorni à vene.

U patch di sicurezza di dicembre include un totale di 44 correzioni, cumprese 34 da Google è 10 da Samsung. Sette di sti patch eranu per vulnerabili critichi, mentri 24 eranu per vulnerabili à altu risicu. E correzioni di Samsung in u novu patch di sicurezza sò ligati à i chipsets Wi-Fi di Broadcom è i processori Exynos in esecuzione. Androidem 9, 10, è 11. Alcune di i bugs eranu ligati à a funzione di l'Apps edge, l'usu incorrectu di una intenzione implicita in SemRewardManager, chì permette à l'attaccanti di accede à u SSID Wi-Fi, o a validazione di input incorrecta in u serviziu di Filter Provider.

Galaxy L'A52 hè stata lanciata à a prima primavera di questu annu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1. In settembre, hà ricevutu un aghjurnamentu cù a superstruttura One UI 3.1.1. In u futuru, riceverà trè grandi aghjurnamenti di u sistema secondu u pianu di l'aghjurnamentu di Samsung.

U più lettu d'oghje

.