Chiudi annunziu

Rakuten Viber, u capu glubale in a gestione privata è sicura è a cumunicazione di voce, hà publicatu i risultati di a so analisi di l'usu di Viber Lens da u so lanciu in partenariatu cù Snap in ghjugnu 2021 è i so parechji mesi di espansione in i principali mercati. Dapoi a prima onda di lanciamentu, più di 7,3 milioni d'utilizatori anu utilizatu Lens per i media cum'è l'imaghjini, i video o GIF, cù più di 50 milioni d'imaghjini creati in l'app.

Sicondu i dati, in u 2021 a realtà aumentata cù AR Lens era più spessu apprezzata da e donne, chì custituiscenu u 46% di l'utilizatori attivi mensili di Viber (MAU) è rapprisentanu u 56% di l'utilizatori di lenti. E donne sò ancu più prubabile di l'omi à aduprà è mandà media: 59% di e donne di Lenses usanu media è 30% d'elli mandanu media, mentri 55% di Lenses omi usanu media è 27% d'elli mandanu media.

Chì lenti sò trà i più utilizati? Sicondu i dati, a lente più famosa era "Cartoon Face ", chì usa grandi ochji brillanti è una lingua longa in tutta a foto. I riviste di moda anu prumuvutu i capelli rossi cum'è a tendenza di u culore per u 2021, è sta tendenza hà ancu traspurtatu à i filtri di a realtà aumentata, cum'è "Red Head" - una lente chì dà à l'utilizatori longu capelli rossi - era a seconda lente più populari in Viber. In u terzu postu era a lente "Halloween Elements", chì mette una maschera spooky nantu à a faccia di l'utilizatori. U "Tiger Lens" creatu in partenariatu cù u World Wide Fund for Nature (WWF) era ancu assai populari, è in certi rigioni lenti cù animali in periculu hà purtatu à una cuntribuzione à WWF.

L'indagine hà dimustratu chì micca solu u gruppu d'età più chjucu li piace à utilizà lenti AR in i so chats. U gruppu di età 30-40 custituì u segmentu più grande di l'utilizatori di Lens (23%), seguitu da l'utilizatori in u gruppu d'età 40-60 (18%). L'utilizatori sottu à l'età di 17 anu cuntatu u 13% di l'utilizatori di Lens. À u principiu di l'annu scolasticu, una lente di ghjocu hè stata lanciata in Slovacchia, chì hè stata a più populari di tutta a cartera Viber trà i Slovacchi. Quasi 200 XNUMX utilizatori anu utilizatu a lente prufessiunale è hà pruvatu à sapè quale seria a so futura professione.

Viber hà ancu prisentatu una selezzione speciale di lenti di stagione festivi, da renne carine è sleigh divertenti à regine abbastanza congelate, per rende e vostre vacanze più vivaci è divertenti chè mai. Pudete truvà elli aprendu a camera in ogni chat è toccu l'icona fantasma. "Durante un annu sfidau, quandu parechje persone anu cuntinuatu à mantene u cuntattu in faccia à u minimu per via di a pandemia, Viber hà intervenutu è sfruttatu a so cumunicazione digitale per rivitalizzallu", dice Anna Znamenskaya, Chief Growth Officer di a cumpagnia. Rakuten Viber. "S'ellu si tratta di mandà saluti à l'amichi, usendu una lente chì li face cum'è un tigru, o sustene e marche cù una dichjarazione visuale chì amanu, e persone cercanu modi divertenti per stà cunnessi".

 

U più lettu d'oghje

.