Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà un patch di sicurità per u mese di ghjennaghju. Un smartphone mid-range di dui anni hè u primu à riceve Galaxy A51.

Novu aghjurnamentu per Galaxy L'A51 porta a versione di firmware A515FXXU5EUL3 è hè attualmente dispunibule in Malesia è Russia. Duverebbe espansione in altri paesi in i ghjorni à vene. Attualmente hè scunnisciutu ciò chì u novu patch di sicurità ripara, Samsung questi informace per ragioni di sicurità, publica cun un certu ritardu (di solitu uni pochi di ghjorni).

Galaxy L'A51 hè stata lanciata à a fine di 2019 cù Androidem 10. A principiu di l'annu passatu, u telefunu hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.0 è pocu dopu avè ricevutu un aghjurnamentu cù a versione di superstruttura 3.1. Duverebbe riceve un aghjurnamentu sz in qualchì tempu dopu questu annu Androidà 12 superstrutture in uscita Unu UI 4.0, chì porta un novu disignu di l'interfaccia d'utilizatore, a privacy è a sicurità mejorate, è parechje funziunalità novi.

U più lettu d'oghje

.