Chiudi annunziu

À u CES 2022, Samsung hà prisentatu a so visione di u sviluppu futuru chjamatu Together for Tomorrow. U discorsu hè statu fattu da Jong-Hee (JH) Han, Vice Chairman, CEO è Capu di DX (Device eXperience) in Samsung. Ellu hà evidenziatu i sforzi di a sucità per avvià una nova era carattarizata da una più grande cullaburazione, adattazione à i modi di vita cambianti di e persone, è innuvazione chì significa prugressu per a sucità è u pianeta.

Inseme per a visione di dumane permette à tutti di creà cambiamenti pusitivi è favurizeghja a cullaburazione chì affronta alcuni di i prublemi più pressanti di u pianeta. U discorsu spiegò cumu Samsung vole rializà sta visione per mezu di una serie di iniziative di sustenibilità, partenarii intensi è tecnulugia persunalizabili è cunnessi.

À u core di a visione di Samsung di un futuru megliu hè ciò chì chjama a sustenibilità di ogni ghjornu. Stu cuncettu l'ispira à mette a sustenibilità in u core di tuttu ciò chì faci. A cumpagnia rializeghja a so visione intruducendu novi prucessi di produzzione chì anu un impattu bassu annantu à l'ambiente, imballaggi ecologichi, operazioni più sustinibili è eliminazione rispunsevule di i prudutti à a fine di u so ciclu di vita.

I sforzi di Samsung per riduce l'emissioni di carbone in tuttu u ciculu di fabricazione anu ancu guadagnatu u ricunniscenza di l'urganizazione. Carbon Trust, a prima autorità mundiale per l'impronta di carbonu. L'annu passatu, i chip di memoria di u giant coreanu anu aiutatu cù a certificazione Carbon Trust per riduce l'emissioni di carbone di quasi 700 000 tunnellate.

L'attività di Samsung in questa zona si estende assai oltre a produzzione di semiconduttori è include l'usu più largu di materiali riciclati. Per ottene a sustenibilità di ogni ghjornu in quant'è più prudutti pussibule, u Visual Display Business di Samsung hà pensatu à utilizà 30 volte più plastica riciclata chè in 2021. A cumpagnia hà ancu svelatu i piani per espansione l'usu di materiali riciclati in i prossimi trè anni in tutti i prudutti mobili. è l'apparecchi di casa.

In u 2021, tutti i box TV Samsung cuntenenu materiali riciclati. Quist'annu, a cumpagnia hà annunziatu chì espansione l'usu di materiali riciclati à i materiali di imballaggio in i scatuli. I materiali riciclati seranu avà inclusi in Styrofoam, manici di scatula è sacchetti di plastica. Samsung hà ancu annunziatu l'espansione globale di u so prugramma Eco-Packaging premiatu. Stu prugramma di trasfurmà scatuli di cartone in case di gatti, tavule laterali è altri mobili utili includerà avà imballaggi per l'apparecchi domestici, cum'è aspiratori, forni à microonde, purificatori d'aria è più.

Samsung incorpora ancu a sustenibilità in a manera chì usemu i nostri prudutti. Questu permetterà à e persone di riduce ancu più a so impronta di carbone è di participà à u cambiamentu pusitivu per un dumane megliu. Un esempiu hè a migliione rimarchevule di u Samsung SolarCell Remote, chì evita a perdita di batterie grazia à u pannellu solare integratu è pò esse ricaricatu micca solu di ghjornu, ma ancu di notte. U SolarCell Remote migliuratu pò coglie l'electricità da l'onda radio di i dispositi cum'è i router Wi-Fi. "Stu cuntrolliu serà assuciatu cù altri prudutti Samsung, cum'è novi TV è apparecchi domestici, cù u scopu di impedisce chì più di 200 milioni di batterie finiscinu in discariche. Sè avete allineatu queste batterie, hè cum'è a distanza da quì, da Las Vegas, à Corea ", disse Han.

Inoltre, Samsung hà previstu chì per u 2025, tutti i so televisori è i caricatori di u telefuninu operanu in modalità standby cù cunsumu quasi zero, evitendu cusì energia sprecata.

Un altru grande sfida per l'industria elettronica hè l'e-waste. Dapoi u 2009, Samsung hà cullatu più di cinque milioni di tunnellate di sti rifiuti. Hà lanciatu una piattaforma per i prudutti mobili l'annu passatu Galaxy per u Pianeta, chì hè stata creata cù u scopu di portà misure concrete in u campu di u clima è di minimizzà l'impronta ecologica di i dispositi durante u so ciclu di vita.

A decisione di a cumpagnia di rende disponibile queste tecnulugia riflette u so impegnu à l'innuvazione per a sustenibilità di ogni ghjornu chì trascende e fruntiere di l'industria. A cullaburazione cù Patagonia, chì Samsung hà annunziatu durante a keynote, mostra u tipu d'innuvazione chì pò accade quandu l'imprese, ancu di industrie completamente diverse, si riuniscenu per risolve i prublemi ambientali. A suluzione innovativa chì e cumpagnie pruponenu aiuterà à luttà contra a contaminazione plastica, permettendu à e lavatrici Samsung di minimizzà l'entrata di microplastiche in i corsi d'acqua durante u lavatu.

"Hè un prublema seriu è nimu pò risolve solu", dice Vincent Stanley, direttore di a Patagonia. Stanley hà elogiatu u travagliu duru è a dedicazione di l'ingegneri di Samsung, chjamendu l'alleanza "un esempiu perfettu di a cullaburazione chì tutti avemu bisognu per aiutà à inversà u cambiamentu climaticu è restaurà una natura sana".

"Questa cullaburazione hè assai benefica, ma ùn finisce micca quì", aghjunse Han. "Continuemu à circà novi partenarii è opportunità di cullaburazione per affruntà e sfide di u nostru pianeta".

In più di discrive i passi chì piglia per rinfurzà a sustenibilità di ogni ghjornu, u giant coreanu hà delineatu e diverse manere chì sviluppa a tecnulugia per risponde à e diverse bisogni di i cunsumatori. Samsung capisce chì ogni persona hè unica è vole persunalizà i so dispusitivi per adattà à u so modu di vita, cusì si sforza di truvà modi per aiutà a ghjente à ridefinisce a so rilazioni cù a tecnulugia chì utilizanu ogni ghjornu. Stu approcciu di l'innuvazione centratu in e persone hè un pilastru chjave di a visione di Together for Tomorrow.

I piattaforme è i dispositi chì Samsung hà presentatu à l'avvenimentu sò ligati à a visione Screens Everywhere, Screens for All chì Han hà dettu à CES 2020.

U Freestyle hè un proiettore ligeru è portatile chì furnisce una sperienza cinematografica per e persone in ogni ambiente. U prughjettore hè dotatu di ripruduzzione di u sonu cù u supportu di l'intelligenza artificiale, l'applicazioni streaming è una quantità di funzioni utili cunnisciute da i televisori intelligenti Samsung. Pò esse installatu praticamente in ogni locu è ponu prughjettà l'imaghjini finu à 100 inches (254 cm).

L'app Samsung Gaming Hub, à u turnu, offre una piattaforma end-to-end per scopre è ghjucà ghjochi in nuvola è cunsola, è hè pronta à lancià in i televisori è i monitori intelligenti di Samsung da u 2022. L'Arca Odyssey hè una 55-inch, flexible. è un monitor di ghjocu curvo chì porta l'esperienza di ghjocu à un novu livellu grazia à a capacità di split the screen in multiple parts and simultaneously play games, video chat with friends or watch video games.

Per dà à e persone più opzioni per utilizà i so apparecchi domestici secondu e so preferenze, Samsung hà annunziatu l'intruduzione di prudutti addiziunali, ancu più persunalizabili in a so gamma di apparecchi di casa Bespoke. Questi includenu i novi aghjunti di Samsung Family Hub Bespoke è Frigoriferi French Door cù trè o quattru porte, lavastoviglie, stufe è microonde. Samsung lancia ancu altri prudutti novi cum'è l'aspiratore Bespoke Jet è a lavatrice è l'asciugatrice Bespoke, estendendu a gamma à ogni stanza di a casa, dendu à e persone più opzioni per persunalizà u so spaziu per adattà à u so stile è i so bisogni.

Samsung hè in permanenza à spiegà modi per aiutà a ghjente ottene più fora di i so dispositi. A culminazione di questi sforzi hè u prughjettu #YouMake, chì permette di selezziunà è persunalizà i prudutti secondu ciò chì hè più impurtante per l'utilizatori è ciò chì li cunvene megliu. L'iniziativa annunziata durante u discorsu espande a visione di Samsung per a gamma Bespoke oltre l'apparecchi domestici è a porta à a vita in i telefoni intelligenti è i dispositi di grande schermu.

A creazione di un futuru megliu inseme richiede micca solu di custruisce adattabilità è sustenibilità in i prudutti Samsung, ma ancu una cunnessione perfetta. A cumpagnia hà dimustratu u so impegnu à usher in una era di usu veramente senza saldatura di i benefici di a casa cunnessa attraversu a cullaburazione cù i partenarii è i so ultimi prudutti.

Svelatu per a prima volta in CES, u novu Samsung Home Hub porta a casa cunnessa à u prossimu livellu cù SmartThings, chì si integra cù l'apparecchi cunnessi AI è simplificà a gestione di a casa. U Samsung Home Hub combina sei servizii SmartThings in un dispositivu praticu chì dà à l'utilizatori un cuntrollu tutale di a so casa intelligente è facilita i travaglii domestici.

Per travaglià megliu cù diversi tipi di dispositivi intelligenti, a cumpagnia hà annunziatu chì pensa à integrà SmartThings Hub in i so televisori di l'annu mudellu 2022, i monitor intelligenti è i frigoriferi Family Hub. Questu aiuterà à rende accessibile e funzioni di casa cunnessi per tutti. interessatu in sta tecnulugia.

Apuntendu à a necessità di offre à e persone u megliu di a cunvenzione di casa intelligente indipendentemente da a marca di produttu, Samsung hà ancu annunziatu chì hè diventatu un membru fundatore di l'Alleanza di Connettività Domestica (HCA), chì riunisce diversi fabricatori di apparecchi intelligenti per a casa. L'obiettivu di l'urganizazione hè di prumove una interoperabilità più grande trà i dispositi di diverse marche per dà à i cunsumatori più scelta è per aumentà a sicurità è a sicurità di i prudutti è servizii.

Dopu informace, cumprese l'imaghjini è i video di i prudutti chì Samsung presenta à CES 2022, ponu esse truvati à news.samsung.com/global/ces-2022.

U più lettu d'oghje

.