Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu un altru oghje informace circa l'integrazione di u software SmartThings Hub in alcuni di i so novi prudutti 2022 - Smart TV, monitor Smart è frigoriferi Family Hub. SmartThings hè una tecnulugia d'avanguardia chì permette di cunnette parechji dispositi in a casa è hè implicatu in a furmazione di u futuru di l'Internet di e Cose (IoT). L'implementazione di u software SmartThings Hub trasforma i prudutti Samsung in centri di cuntrollu di casa muderni per una cunnessione perfetta è u cuntrollu di una larga gamma di dispositi supportati. A ghjente pò cusì facilmente cumincià à prufittà di sta cunnessione o migliurà u so sistema esistente digià utilizatu in decine di milioni di case intelligenti.

L'interessu di a ghjente in a cunnessione propiu di i dispositi in casa, chì facenu a so vita più faciule è più piacevule, cuntinueghja à cresce, chì si riflette in u sviluppu splusivi di sta industria. Sicondu u 2021 Connectivity and Mobile Trends Survey publicatu da Deloitte, e famiglie americane pussede una media di 25 dispositivi cunnessi, è i cunsumatori ponenu sempre più enfasi in a facilità d'usu, l'interoperabilità è u risparmiu di costi in e so decisioni di compra.

"In precedenza, per cunnette è cuntrullà i dispositi intelligenti cum'è TV, climatizzatori, frigoriferi, lavatrici, illuminazione, prese, fotocamere o diversi rilevatori, a ghjente avia da cumprà una unità centrale speciale, un cusì chjamatu hub", spiega Mark. Benson, capu di u dipartimentu di pruduzzione è prughjetti di Samsung SmartThings. "Integrendu a tecnulugia SmartThings Hub in i prudutti selezziunati di Samsung, simplificàmu l'intera installazione in modu chì e persone ponu creà una casa cunnessa esattamente cum'è l'imaginanu, senza avè bisognu di un hub separatu".

Cù miliardi di dispusitivi digià cumpatibili cù u riccu ecosistema SmartThings è un futuru supportu per un standard di interoperabilità di casa intelligente rivoluzionariu chjamatu Matter, a tecnulugia SmartThings ghjoca un rolu significativu in a creazione di un ambiente di casa cunnessu unificatu.

L'integrazione di u software SmartThings Hub dà à e persone a capacità di ottene u massimu di i so dispositi Samsung supportendu diversi protokolli di cumunicazione in casa intelligente. In più di a piattaforma Matter, stu software sustene a cunnessione Wi-Fi o Ethernet, chì permette a cumunicazione trà una larga gamma di dispositivi intelligenti. A cunnessione à i dispositi nantu à a piattaforma Zigbee serà pussibule via un adattatore USB supplementu.

"U scopu di SmartThings era di creà cundizioni per migliurà a vita di e persone. Per ottene questu, avemu raddoppiatu i nostri sforzi per perfezzione di sta tecnulugia è preparà u prossimu passu in a strada di custruisce case cunnesse ", hà dettu Jaeyeon Jung, vicepresidentu di Samsung Electronics è capu di a squadra SmartThings. "Cù a scala di u portfolio di Samsung è a piattaforma SmartThings aperta, versatile è flessibile, simu in una pusizione unica per risponde à a dumanda di dispositivi di casa cunnessi chì hà cuntinuatu à aumentà dapoi u principiu di a pandemia".

E funzioni di SmartThings Hub seranu dispunibili in i prudutti Samsung selezziunati in tuttu u 2022. Più informace nantu à a tecnulugia SmartThings pò esse acquistatu nantu à u situ web www.smartthings.com.

Dopu informace, cumprese l'imaghjini o i video di i prudutti chì Samsung mostra in CES 2022, ponu esse truvati à news.samsung.com/global/ces-2022.

U più lettu d'oghje

.