Chiudi annunziu

Dopu chì Samsung hà liberatu l'aghjurnamentu cù a versione finale Androidà 12/Unu UI 4.0 à e linee telefoniche Galaxy S21, Galaxy S20 à Galaxy Note 20 è smartphones plegabili Galaxy Da Fold 3, Galaxy Da Flip 3 a Galaxy Da u Fold 2, hà avà cuminciatu à liberà ancu nantu à i mudelli di serie Galaxy S10.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U S10e, S10 è S10+ portanu a versione di firmware G97xFXXUEGULB è sò attualmente distribuiti in Germania. Duverebbe espansione in altri paesi in i ghjorni à vene.

Sè vo site u pruprietariu di unu di i mudelli Galaxy S22 è site attualmente in Germania, pudete verificà a dispunibilità di a nova aghjurnazione aprendula Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccu l'opzione Scaricate è installate.

Cunsigliu Galaxy U S10 hè statu lanciatu in marzu 2019 cù Androidem 9 è in u stessu annu hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 10. In ghjennaghju di l'annu passatu, hà ricevutu un aghjurnamentu cù Androidem 11/One UI 3.0, uni pochi di settimane dopu hè ghjunta a superstruttura One UI 3.1, è dopu One UI 3.1.1 in l'estiu. Sicondu u pianu di l'aghjurnamentu di Samsung da l'estiu di l'annu passatu, i telefuni di a serie riceveranu un aghjurnamentu maiò di u sistema.

U più lettu d'oghje

.