Chiudi annunziu

À u disgrazia di parechji utilizatori, Samsung ùn hà micca annunziatu un successore di a so linea di mudellu l'annu passatu Galaxy Notes. Ma ellu vole cumpensà i so clienti migliurendu a pussibilità di travaglià cù u so S Pen, almenu in u casu di u flagship. Galaxy S 22 Ultra. Dopu tuttu, deve rapprisintà cumplettamente a Nota. 

Sicondu u YouTuber Zaryab Khan (@XEETechCare) offerte Galaxy S22 Ultra S Pen latenza di solu 2,8 ms. Questu hè 3x menu di a so latenza u Galaxy Nota 20 Ultra. Se sta dichjarazione diventa vera, puderia Galaxy S22 Ultra per offre una sperienza di disegnu è scrittura simile à una vera penna. In l'ultime settimane, l'apparizione di Samsung Galaxy U S22 Ultra hè stata filtrata parechje volte è hà revelatu, frà altre cose, chì u telefunu avarà un disignu cù anguli quadrati è un slot integratu per u S Pen, chì piacerà parechji prupietari originali di a serie Note.

Top mudellu

Se ùn avemu micca parlatu di u Fold Folding, allora deve esse u mudellu Galaxy U S22 Ultra hè u mudellu di punta di a cumpagnia quist'annu, cù u fattu chì deve esse custruitu direttamente contr'à l'iPhone 13 Pro. Hè previstu di presentà un display AMOLED dinamicu di 6,8-inch cù risoluzione QHD + è frequenza di rinfrescante variabile di 120Hz. Ci sarà HDR10 + è un lettore di impronte digitali ultrasonicu in a visualizazione, chì serà cupartu da Gorilla Glass Victus. U processatore deve esse Snapdragon 8 Gen 1 (Exynos 2200 in certi mercati) è a bateria deve avè una capacità di 5 000 mAh.

Galaxy L'S22 Ultra deve ancu esse equipatu cù una camera selfie 40MP, una camera principale 108MP, una camera ultra-wide 12MP, è dui teleobiettivi 10MP (zoom otticu 3x è 10x). Samsung puderia ancu equipà u telefunu cù parlanti stereo, prutezzione IP68, carica rapida 45W è carica wireless 15W. Di sicuru, a famosa carica wireless inversa ùn deve manca ancu.

In tutti i sensi, questu hè una evoluzione di u mudellu Galaxy S21, ma l'integrazione di u S Pen in u corpu deve esse l'elementu essenziale chì portarà a migliione desiderata. A generazione attuale u sustene ancu, ma duvete purtalla separatamente, per esempiu in una tappa speciale, chì hè impraticabile soprattuttu datu l'aumentu di e dimensioni generale. Avemu da sapè tuttu digià u 9 di ferraghju. 

U più lettu d'oghje

.