Chiudi annunziu

Samsung hà svelatu iniziative di sustenibilità per u 2022 chì accelerà u sviluppu di l'apparecchi domestici ecologichi. U giant tecnulugicu coreanu cumbatte cusì contru a contaminazione ambientale cù l'aiutu di prudutti è servizii innovatori chì ponu esse utilizati in a vita di ogni ghjornu.

In parte di l'attività annunziate à CES 2022, Samsung hà assuciatu cù a cumpagnia di vestiti americana Patagonia. Sta cullaburazione prumove a sustenibilità ambientale affruntendu u prublema di i microplastici è u so impattu annantu à l'oceani. Durante a keynote di Samsung à CES 2022, u direttore di produttu di Patagonia Vincent Stanley hà spartutu i so pinsamenti nantu à l'impurtanza di a cullaburazione è induve anderà, chjamendu un esempiu di cumu l'imprese ponu "aiutà à invertisce u cambiamentu climaticu è à restaurà a salute di a natura".

A Patagonia hè ben cunnisciuta per i so sforzi per aduprà materiali innovatori chì facenu menu danni à u pianeta. Patagonia aiuta Samsung in parechje manere, cumpresi i prudutti di teste, sparte a so ricerca è facilitendu l'implicazione in i prugrammi di l'ONG Ocean Wise. Samsung hè a ricerca di i mezi per aiutà à riversà l'effetti negativi di i microplastici.

U Purificatore d'acqua Bespoke, chì recentemente hà ricevutu un certificatu NSF International in i Stati Uniti per a so capacità di filtrà particelle quant'è 0,5 à 1 micrometru, cumprese i microplastici, aiuta ancu à risolve i prublemi associati à a contaminazione ambientale. Samsung hè cusì diventatu unu di i primi pruduttori di purificatori d'acqua à riceve sta certificazione.

Per prumove un megliu usu di l'energia è stili di vita sustinibili, Samsung hà assuciatu cù Q CELLS per creà una nova funzione Zero Energy Home Integration per u so serviziu SmartThings Energy. Questa funzione furnisce dati nantu à a produzzione di energia da i pannelli solari è l'almacenamiento in sistemi di almacenamentu d'energia, aiutendu l'utilizatori à ottene quant'è l'autosufficienza energetica pussibule.

SmartThings Energy monitorizza u cunsumu di i dispositi cunnessi in a casa è ricumanda metudi di risparmiu energeticu basatu nantu à i so mudelli d'usu. Partenariatu cù Wattbuy in i Stati Uniti è Uswitch in u Regnu Unitu, SmartThings Energy aiuta l'utilizatori à passà à u megliu fornitore di energia in a so regione.

Samsung hà ancu aumentà a quantità di plastica riciclata chì usa in i so apparecchi di casa. Per cumpiendu stu impegnu, aduprà plastica riciclata micca solu per l'internu, ma ancu per l'esterno di i so prudutti.

Samsung hà u scopu di aumentà a proporzione di plastica riciclata in l'apparecchi domestici da 5 per centu in 2021 à 30 per centu in 2024, un aumentu da 25 tunnellate di plastica riciclata in 000 à 2021 tunnellate in 158.

Inoltre, Samsung hà ancu sviluppatu un novu tipu di plastica riciclata di polipropilene per i bagneri di e so lavatrici. Utilizendu u polipropilene è u polietilene di scarti da articuli cum'è scatuli alimentari usati è cinta di maschere faciale, hà creatu un novu tipu di resina sintetica riciclata chì hè più resistente à l'impatti esterni.

A cumpagnia hà ancu espansione l'usu di imballaggi ecologichi per più tippi di prudutti, cumprese l'apparecchi domestici cum'è aspiratori, forni à microonde, purificatori d'aria è più. I clienti puderanu dunque riutilizà e scatole in cui sti prudutti sò stati spediti.

L'implementazione di stu pianu hà iniziatu in 2021 in Corea è cuntinueghja questu annu in i mercati mundiali.

U più lettu d'oghje

.