Chiudi annunziu

A prossima serie di tablette di punta di Samsung Galaxy A Tab S8 deve esse presentata inseme cù a serie di smartphone Galaxy S22 Febbraiu. Grazie à parechje filtrazioni, sapemu un pocu di e duie serie, cumpresu ciò chì saranu veramente. Avà, Samsung stessu hà cuntribuitu à una altra filtrazione - hà accidentalmente (o forse apposta?) hà publicatu una stampa nantu à u so situ ufficiale chì mostra u mudellu di punta di a linea di tableta. U situ web hà nutatu 91Mobiles.

Un imagine Galaxy U Tab S8 Ultra hè apparsu nantu à a pagina in quantu à u supportu per l'assistente vocale Bixby. L'imaghjini mostra chjaramente un cutout in a visualizazione, chì, sicondu l'infurmazioni micca ufficiali, oculta una camera frontale doppia cù una risoluzione di 12 MPx. Ricordemu chì Galaxy A Tab S8 Ultra hè a prima tableta di Samsung cù una tacca. Pudemu ancu vede chì u dispusitivu avarà biselli assai sottili intornu à a visualizazione. A tableta hè cunnessa à un teclatu, chì deve esse vendutu separatamente.

Galaxy Sicondu e filtrazioni dispunibili, a Tab S8 Ultra uttene un display Super AMOLED cù una diagonale gigante di 14,6 pollici è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, chipset. Snapdragon 8 Gen1, 8-16 GB di operazione è 128-512 GB di memoria interna, camera doppia cù risoluzione 13 è 6 MPx, lettore di impronte digitali sottu-display, supportu per e rete 5G, batteria cù una capacità di 11200 mAh, dimensioni 326,4 x 208,6 x 5,5 mm è u pesu 728 g. U so prezzu hà da esse dichjaratu da 1 dollars (circa 100 curone).

U più lettu d'oghje

.