Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu u so chipset Exynos 2200 è ùn hè micca dettu chì ci hè assai hype intornu. Questu hè ancu perchè deve esse un esempiu di una nova era, vale à dì almenu in a forma di a cooperazione di Samsung cù AMD. Dopu mesi di fughe, speculazioni è diverse aspettative, sapemu avà chì "u ghjocu hè finitu". Ma Samsung hè in qualchì manera untuosa, insalata è apprupriamente misteriosa in i so rivindicazioni. 

L'Exynos 2200 SoC hè fabricatu cù un prucessu EUV 4nm è u chipset hà una cunfigurazione di CPU octa-core tri-cluster chì hè impressiunante in u so propiu dirittu, ancu se u puntu culminante quì hè piuttostu a nova GPU Xclipse 920 basata in AMD RDNA2. È questu hè soprattuttu perchè u rendiment GPU era u puntu debule di l'Exynos precedente. A nova GPU presenta u tracciamentu di raghji hardware è VRS (Variable Rate Shading), cusì Samsung dichjara chì furnisce gràfiche di qualità cunsola nantu à u telefuninu.

E quante volte avemu intesu sta dichjarazione in u passatu ? Ci hè un puntu d'eccitazione avà? Iè è nò. Sta volta parlemu di AMD - una cumpagnia cunnisciuta, frà altre cose, per i so GPU di desktop high-end. Exynos 2200 pò esse veramente qualcosa di speciale. U trailer, chì deve generà un buzz propiu intornu à l'Exynos 2200, catturarà sicuramente l'attenzione di u visore cù i so rendering 3D di bars di sci-fi è esseri alieni, quandu tuttu inseme pare assai promettente. Ma forse troppu prumessu per esse veru perchè hè un annunziu, è questu hè ciò chì l'annunzii facenu di solitu.

U tempu di ghjocu hè finitu 

U video presentatu da Samsung, chì deve esse presentatu e capacità grafiche di l'Exynos 2200, hà un prublema maiò. Ùn rapprisenta micca e capacità GPU attuale di l'Exynos 2200. U video hè solu una sequenza CGI per prumove u chipset. Ma questu ùn hè micca u prublema principali. L'ultimu hè intarratu in u fattu chì ùn dice micca veramente nunda di u pruduttu stessu. Ma perchè ?

Galaxy S22

Durante a presentazione, Samsung hà parlatu brevemente di e specificazioni di u chipset, a cooperazione cù AMD è u prucessu di fabricazione. Tuttavia, à u cuntrariu di l'anni precedenti è i chipsets precedenti, ùn hà micca revelatu frequenze o altre aghjunte informace, chì sò simpliciamente impurtanti per tutti chì aspettanu a rivoluzione Samsung. Se tutti i numeri ponu esse messi da parte per Apple è i so chips di a serie A è ci sò solu presentati cù un aumentu di u rendimentu percentuale, da e cumpagnie è i so prudutti AndroidAvemu solu bisognu à sente questu.

Samsung hè sorprendentemente silenziu nantu à un chipset chì deve affruntà tuttu ciò chì u mercatu di u telefuninu mudernu hà da offre. Allora deve esse a calma prima di a tempesta quandu ci revelanu tutte e carte cù una fila Galaxy S22? Samsung pò esse cambiatu a so strategia postu chì a cumpagnia piglia ogni opportunità per mette in risaltu quantu si face nantu à a cumpetizione. Ma micca sta volta. Sta volta, pò esse ghjunta à u puntu chì una volta chì u mondu sapi ciò chì u so chipset pò fà, u paraguni ùn serà micca necessariu. Speremu chì hè in una bona manera. 

U più lettu d'oghje

.