Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni dopu chì i novi renders chjappà in l'onda Samsung Galaxy S22 è S22 Ultra, quì avemu novi ritratti. Sta volta si trattanu solu di u mudellu di punta di a serie è deve esse ufficiali (vale à dì stampa) rende.

Rendi novi Galaxy S22 Ultra liberatu da u situ web MySmartPrice, Unsurprisingly cunfirmà ciò chì avemu vistu prima, vale à dì un display curvo laterale, bordi affilati, un corpu cilindrico è cinque lenti di càmera separati in duie fila. U disignu di u fronte hè sorprendentemente simili à un smartphone Galaxy Nota 20 Ultra, chì deve esse u successore. Sta volta ancu, l'imaghjini catturanu u telefunu in neru (o piuttostu grisgiu scuru), biancu, bronzu è verde.

Galaxy Sicondu e filtrazioni finu à avà, u S22 Ultra uttene un display AMOLED 6,8-inch cù una risoluzione di 1440 x 3088 pixel è tecnulugia LTPO per l'aghjustamentu dinamicu di a freccia di rinfrescante da 1-120 Hz, chipsets Snapdragon 8 Gen 1 è Exynos 2200 (a maiò parte di i mercati anu da ottene una variante cù u primu citatu, ma andarà in Europa cù Exynos), finu à 16 GB di sistema operatore è 1 TB di memoria interna, una camera quadrupla cù una risoluzione di 108, 12, 10 è 10. MPx (u quintu sensoru deve esse utilizatu per a focalizazione laser), a batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per 45W cablata, 15W wireless è 4,5W carica inversa.

Cunsigliu Galaxy S22, chì include i mudelli S22 è S22 + in più di l'Ultra, deve esse lanciatu in circa trè settimane, in particulare l'8 di ferraghju.

U più lettu d'oghje

.