Chiudi annunziu

Realme hè una di e marche di smartphone più predatori oghje. À u principiu di l'annu, u fabricatore cinese hà lanciatu a serie Realme GT2 è pensa à presentà, frà altre cose, u successore di u famosu smartphone Realme GT Neo2. Avà e so presunte specificazioni anu filtratu in l'aria, chì puderia fà un successu di media gamma à a spesa di Samsung è altre marche.

Sicondu un leaker cinese senza nome, u Realme GT Neo3 uttene un display Samsung E4 AMOLED cù una diagonale di 6,62 pollici è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un novu chip MediaTek Dimensity 8000, 8 o 12 GB di RAM, 128 o 256 GB. di memoria interna, un sensor triple cù una risuluzione 50, 50 è 2 MPx (u principale deve esse custruitu nantu à u sensoru Sony IMX766, u sicondu nantu à u sensoru Samsung ISOCELL JN1 è avè una lente ultra-grandangolu, è u terzu). servirà cum'è una camera macro) è una bateria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 65 W. Quandu quandu u telefunu serà introduttu hè scunnisciutu à questu tempu.

Una altra nutizia riguarda Realme - secondu a cumpagnia analitica Counterpoint Research, era u smartphone 5G in crescita più veloce in u penultimu trimestre di l'annu passatu. androidmarca in u mondu. In particulare, e vendite di i so telefoni 5G anu cresciutu da un incredibile 831% annu à l'annu, lassendu ancu giganti cum'è Xiaomi è Samsung luntanu (cresciutu rispettivamente da 134% è 70% in questu segmentu annu à annu). In quantu à u mercatu globale di smartphones, Realme hà avutu una parte di 2021% in u terzu trimestre di u 5 è hè statu classificatu sestu.

U più lettu d'oghje

.