Chiudi annunziu

Hè previstu di esse unu di i telefuni affordabbli chì Samsung duveria presentà questu annu Galaxy A23. Cum'è u nome suggerisce, serà u successore di u smartphone di u budget di l'annu passatu Galaxy A22. Prima ci sò stati speculazioni chì avarà una camera principale di 50MPx. Tuttavia, sicondu un novu rapportu, sta camera ùn vene micca da l'attellu di u giant tecnicu coreanu.

Sicondu l'infurmazioni da u situ web coreanu The Elec, cuncepiscenu è fabricanu una camera principale 50MPx Galaxy A23 duie cumpagnie partenarii di Samsung - Sunny Optical è Patron. E so specificazioni precise ùn sò micca cunnisciute per u mumentu, ma si dice chì averà una stabilizazione ottica di l'imaghjini, un cumpunente chjave per catturà l'imaghjini di alta qualità in una varietà di cundizioni di illuminazione. Questa funzione hè una rarità in i telefoni di bilanciu.

Sicondu u situ web, a camera principale di 50 MPx serà accumpagnata da trè altri sensori, à dì un "grandangolo" di 5 MPx, una camera macro 2 MPx è un sensor di prufundità di campu 2 MPx. U telefunu deve altrimenti esse dispunibule in versioni 4G è 5G, cum'è u so predecessore. U situ web hà ancu aghjustatu chì e duie versioni avaranu, di novu cum'è i so predecessori, specificazioni diverse. U primu menzionatu serà in scena in April è u sicondu trè mesi dopu. Sicondu u rapportu, Samsung hè ancu dettu chì pianificà di furnisce 17,1 milioni di varianti 4G è 12,6 milioni di varianti 5G à u mercatu questu annu.

U più lettu d'oghje

.