Chiudi annunziu

Quandu Microsoft hà introduttu à a mità di l'annu passatu Windows 11, hà prumessu chì u so novu sistema operatore u sustenerà androidapplicazioni. Avà Google hà finalmente lanciatu a prima versione beta di a tenda di Google Play Games per l'utilizatori selezziunati.

A prima beta di Google Play Games hè attualmente dispunibule specificamente per l'utilizatori in Hong Kong, Corea di u Sud, è Taiwan. Altri paesi duveranu seguità prestu. A beta include un totale di 12 ghjochi, cumpresi Asphalt 9, Gardenscapes o Homescapes.

I ghjoculi seranu ghjucabili nantu à i schermi tattili è ancu cù una tastiera è un mouse, è Google prumetti "sessioni di ghjocu ininterrotte trà u telefunu, a tableta, u Chromebook è u PC cù Windows". I ghjucatori ùn perderanu più u so prugressu di ghjocu o rializazioni quandu cambianu trà i dispositi, tuttu deve travaglià cù u prufilu Google Play Games.

Requisiti minimi per eseguisce Google Play Games Windows sò: Windows 10 in v2004 è più tardi o Windows 11, un processore octa-core, una carta grafica "ragionevule putente" è un SSD cù una capacità minima libera di 20 GB. Se Google hè attivatu Windows farà ancu accessibile non-gaming androidov appiicazioni, o intende limità u supportu solu à i ghjochi, ùn hè micca chjaru in questu mumentu.

U più lettu d'oghje

.