Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Bollitore intelligente Niceboy ION Smart Kettle cù u so designu eleganti, si distinguerà micca solu in una cucina classica, ma ancu in un internu mudernu. Cù l'app mobile Niceboy ION, u bollitore guadagna funzioni supplementari per un cuntrollu remoto più còmode. Cù alte prestazioni è funzioni intelligenti, ùn solu riscalda l'acqua rapidamente, ma pò ancu scaldà à diverse temperature è mantene. Fusibili di sicurezza è materiali di qualità assicuranu una longa vita è un usu senza cura.

Un bollitore intelligente cù una app mobile

Cù l'applicazione mobile Niceboy ION, pudete cuntrullà convenientemente micca solu SmartKettle, ma tutti i prudutti di casa intelligente di a serie ION. Cù l'app mobile, pudete, per esempiu, accende u Niceboy ION SmartKettle remotamente è riscalda l'acqua à a temperatura chì vulete. O pudete automatizà u vostru rituale di ogni ghjornu: in l'app, impostate u bollitore per cumincià à bolle l'acqua à un certu tempu o per accende ogni matina à u listessu tempu cù a sveglia.

Temperature predeterminate per tè caldu è porridge per i zitelli

Utilizà u Niceboy ION SmartKettle ùn puderia micca esse più faciule è suddisfà l'amatori di caffè caldu, tè verde è genitori di zitelli. L'elevatu cunsumu d'energia di 1850 watts hè abbastanza per l'ION SmartKettle per bolliri a so piena capacità (1,7 litri) in tempu record. Inoltre, una di e cinque temperature offerte pò esse stabilitu cum'è necessariu in a gamma di 40 à 100 ° C. Pudete simpricimenti calà l'acqua à a temperatura desiderata, o bolle à 100 gradi è poi lasciate rinfriscà, per esempiu, 40 ° C. L'ION SmartKettle pò ancu mantene l'acqua à a temperatura desiderata finu à 6 ore.

Niceboy ION SmartKettle 1

Fusibili di sicurezza è materiali di qualità

Niceboy ION SmartKettle hè un apparecchiu domesticu sicuru, dotatu di parechji fusibili pratichi. Grazie à u primu, u caldu si spegne immediatamente, appena l'acqua hè bollita, ùn ci hè bisognu di guardà. Un altru funziunamentu di sicurità hè a prutezzione contra u boil-off. A parte interna di a caldaia hè fatta interamente in acciaio inox d'alta qualità 304. Stu materiale hè carattarizatu da una alta resistenza à a corrosione è l'odore, facilità di pulizia è una longa vita di serviziu generale. Inoltre, l'ION SmartKettle hè dotatu di una superficia di doppia strata, chì assicura chì a superficia di u bollitore hè sempre sicura à toccu, qualunque sia a temperatura di l'acqua in u bollitore.

Riassuntu di e caratteristiche chjave:

  • L'applicazione mobile Niceboy ION
  • Stabbilisce a temperatura esatta è e rutine di ogni ghjornu cù l'applicazione mobile
  • Volume 1,7 litri
  • Ebollizione rapida grazie à a putenza di 1850 W
  • Mantene a temperatura finu à 6 ore
  • Purtate à fogghiu è friddu à a temperatura desiderata
  • Modi di ebollizione predefiniti direttamente nantu à u bollitore (40 ° C - 100 ° C)
  • Indicatore LED di u statu di riscaldamentu
  • Pareti a doppia strata contr'à u brusgiatu
  • A parte interna di u bollitore hè fatta di acciaio inox
  • Prutezzione di boil-off 

Pudete cumprà ION SmartKettle per 1690 CZK quì

U più lettu d'oghje

.