Chiudi annunziu

Cumpagnia Apple è Samsung sò stati à a punta di a tecnulugia per parechji anni. Tuttavia, Samsung resta u primu fabricatore di smartphone in u mondu, postu chì nimu vende tanti dispositi quant'è u giant sudcoreanu. Quandu avete da cunsiderà chì nantu à u fabricatore cù u sistema Android certamente micca una emergenza, hè di sicuru un successu definitu. Ma allora hè quì Apple. 

L'ultime hà un vantaghju unicu grazia à u so sistema upirativu. Nisuna altra cumpagnia faci un dispusitivu cù u sistema iOS, è nimu di i so utilizatori ùn anu praticamenti in ogni locu per andà. A causa di stu fattu, hà iPhone cumpetizione praticamente zero perchè quelli chì volenu stà cù l'ecosistema Apple, anu da cumprà solu l'equipaggiu Apple. Se volenu un altru pruduttu, solu anu da esce da sta zona. 

Puzzle cum'è u futuru 

U mercatu di smartphones high-end hè ancu stagnatu in cunseguenza. L'aumentu di i prezzi è a mancanza di grandi cambiamenti evolutivi anu purtatu l'utilizatori à mantene a generazione precedente di i dispositi per più. Questu hà furzatu i pruduttori cum'è Samsung à piglià certi passi per migliurà a so situazione in questu segmentu. E cum'è pudete imaginà, a so risposta era telefoni plegabili.

Samsung hè stata ancu a prima cumpagnia maiò à lancià smartphones plegabili à grande scala. È face sempre una cumpetizione relativamente pocu. Mentre chì l'altri presentanu solu i so mudelli, i smartphones plegabili di Samsung sò digià in a terza generazione (in u casu di u Z Fold, u Z Flip hà a generazione duie). È chì Apple? L'averebbe cercatu in vanu nantu à u mercatu di i puzzle.

À u listessu tempu, a pruposta di valore di smartphones plegabili hè incredibile. Qualchidunu chì hè stancu ancu cù l'ultimi smartphones chì cercanu è si sentenu cum'è i telefoni chì anu uni pochi d'anni seranu subitu intrigatu. Flip i telefoni clamshell cum'è Galaxy Z Flip (o Motorola Razr), sò incredibbilmente versatili è superbly portable. Cunsigliu Galaxy U Z Fold allora furnisce una grande zona di schermu chì mette in modu efficace una tableta dritta in a vostra sacchetta.

Samsung cum'è u capu di u mercatu 

E specificazioni sò ancu di solitu ùn sò micca in ritardu di quelli di i flagships. Ci sò cumprumessi, ma solu minimi. Questu era ancu essenziale per a realizazione chì ùn hè veramente micca solu una moda attuale di u tempu, ma chì i puzzicheghji anu da esse pigliatu cum'è smartphones seri. Puderanu in fondu tuttu ciò chì qualsiasi altru smartphone high-end, è à u stessu tempu ancu una tableta.

L'annu passatu, Samsung hà introduttu mudelli Galaxy Da Fold3 a Galaxy Da Flip3. I dui mudelli sò i primi smartphones plegabili in u mondu chì sò resistenti à l'acqua. Galaxy U Z Fold3 sustene ancu u S Pen, cunfirmendu u so statutu cum'è un dispositivu pensatu per l'utilizatori esigenti chì ùn volenu micca portà dui dispositi diffirenti quandu unu farà. 

È chì di questu Apple? Hè una situazione triste. Pò sembrà ch'ellu hà rinunciatu solu à tutte l'innuvazioni in u segmentu di u smartphone. Forse ancu perchè ùn ci hè più ragiò per ellu di pruvà. Hà diversificatu i so flussi di rivenuti abbastanza chì a cumpagnia pò ancu fà prufitti record senza spinghje a sega in hardware. Di sicuru, ogni annu ci hè un novu chip più putente, camere migliorate è... Chì altru ? In a visualizazione, hè piuttostu ghjustu à ritruvà cù a so cumpetizione, per esempiu ùn manca cumplettamente a carica rapida.

Apple cum'è un perdente 

S'ellu ùn era micca stata per una pandemia à mezu à u lanciamentu di unu di i prudutti più impurtanti di Samsung, i so puzziche avarianu daveru à Apple alcuni seri mal di testa. Infatti, l'incertezza ecunomica chì hà seguitu hà furzatu parechje persone à riduce e so spese. Quandu tuttu hè chjusu è dumande nantu à a insicurezza di u travagliu, di colpu pensate duie volte à cumprà un telefunu per u prezzu di un salariu mediu mensile (è più).

 

Ma malgradu e circustanze sfide, a vendita di i telefoni plegabili di Samsung hà righjuntu numeri record, soprattuttu in u casu di u mudellu. Galaxy Da u Flip 3, u prezzu di quale principia da circa 26 mila CZK. A ghjente hè entusiasta di pruvà qualcosa chì rompe a monotunia di u disignu di u smartphone stabilitu in 2007 cù l'intruduzione di u primu iPhone è per estensione 2017 quandu Apple introduttu u primu frameless iPhone X. 

Una volta chì u mondu si apre di novu, è e cundizioni di chip permettenu, i piani ritardati di i cunsumatori per cumprà novi dispositi seranu ancu liberati. È pò accade bè ch'ellu averà Apple mala furtuna. Forsi videremu assai più persone solu passà à i novi dispositi plegabili chì mostranu u futuru di u mercatu. Questu hè ancu unu di i mutivi perchè Samsung deve pruvà à espansione a so linea di smartphones plegabili ancu di più.

U mudellu hè digià parlatu Galaxy Fold Lite, chì riduce u prezzu di compra à un minimu pussibule. Quist'annu, Samsung prisentarà a 4a generazione di u so Fold. S'ellu ci vole à piglià per punti, u risultatu hè chjaru. U fabricatore sudcoreanu hà un vantaghju di 4-0 nantu à l'Americanu in questu sensu, mentre chì hà sempre attori veramente forti in a so rotazione chì ponu ancu aumentà significativamente stu puntuatu. 

U più lettu d'oghje

.