Chiudi annunziu

L'annu passatu, WhatsApp hà introduttu una funzione chì permette à l'utilizatori di u telefuninu Samsung di trasfiriri dati da i dispositi chì funzionanu u sistema iOS. Questa funzione ùn hè ancu dispunibile per altre marche di smartphone cù u sistema Android, chì sò Samsung è Google. Cusì cù l'eccezzioni di uni pochi di telefoni Pixel, sta funzione resta esclusiva à u Galaxy ecosistema. Ma ùn deve esse longu.

In fatti, sò stati truvati in a nova versione beta di l'applicazione WhatsApp novu informace suggerenu chì l'app di messageria di Meta-proprietà (antica Facebook) puderia prestu offre capacità di trasferimentu di dati da iOS parechje dispusitivi cù u sistema Android, chì ùn sò micca fatti da Samsung o Google. Mentre chì saria una grande nutizia per l'utilizatori di smartphone di terzu, hè una cattiva nutizia per Samsung stessu.

Quelli chì si preoccupanu veramente di e dati WhatsApp è vulianu scappà da l'ecosistema di Apple ùn anu micca scelta ma di fà cusì cù Samsung, chì puderia chiaramente prufittà da questu. In u futuru, però, a porta si apre ancu à altre marche. Di sicuru, ùn si pudia aspittà chì Samsung avaristi sempre sta exclusività cù Google, è hè dunque un passu relativamente logicu. Tuttavia, a data quandu WhatsApp farà stu passu ùn hè ancu cunnisciuta. 

U più lettu d'oghje

.