Chiudi annunziu

Immaginate se tenete u vostru smartphone in modu di ritrattu o di paisaghju, u video serà sempre arregistratu in u rapportu d'aspettu originale. Questu impedirà l'imaghjini di scorri mentre scorri u vostru telefunu. A cumpagnia OnePlus li piace à prisentà cum'è un fabricatore di smartphone innovativu, per quessa hè vinutu cun un cuncettu piuttostu interessante chì ùn avemu micca vistu ancu cù i più grandi attori in u mercatu, vale à dì Samsung è Apple.

Una camera à rotazione magnetica funziona da esse capace di rotà finu à 180 gradi, facendu ùn importa micca cumu tene u vostru telefunu. Ancu in u ritrattu, pudete registrà in u paisaghju. Tuttavia, ùn saria micca solu di sta opzione, seria ancu un certu sistema di stabilizazione otticu di l'imaghjini vicinu à l'estabilizazione di u sensor Apple, è questu apre ancu a porta per assai modi di "rotazione" efficace, cum'è descrittu in u brevettu. Ma hè una quistione chì sta funzione seria usata da utilizatori più prufessiunali o, à u cuntrariu, dilettanti cumpleti chì spessu registranu video piuttostu unwatchable.

A cumpagnia hà dumandatu un brevettu in u 2020, è hè statu appruvatu in u ghjugnu 2021, è poi ancu sottumessu à l'Uffiziu Mundiale di Pruprietà Intellettuale (OMPI) per a prutezzione mundiale di a tecnulugia patentata. Grazie à questu, nimu puderia copià a suluzione di sta cumpagnia in a so propria suluzione. Sicondu a documentazione di patenti, hè un smartphone cù una camera grande in u spinu. Per una visualizazione megliu di l'imaghjini, a rivista hà publicatu LetsGoDigital una seria di rende prudutti di stu smartphone unicu. Di sicuru, a camera quì sopra ancu sopra u spinu di u dispusitivu. Pudete ancu vede a marca Hasselblad, cù quale u fabricatore travaglia nantu à l'ottica di i so smartphones.

U più lettu d'oghje

.