Chiudi annunziu

U Chrome OS di Google hà fattu una longa strada in l'ultimi anni, è i migliori Chromebooks ponu gestisce qualsiasi attività di produtividade cun facilità. In ogni casu, quandu si tratta di travaglià cù u stylus, i dispositi Chrome OS anu sempre un pocu à fà. Questu hè principarmenti perchè u so rifiutu di palma ùn hè micca bonu cum'è puderia esse.

Sicondu i cambiamenti recenti di codice nutatu da e persone da À propositu di Chromebooks, Google travaglia per risolve stu prublema cù una "nova versione di u mudellu neurale di palma (v2)". Sintomu sperimentale, chì hè stata spotted in u Chrome OS 99 Dev Channel, dopu prumetti di riduce a latenza di rigettu di palma nantu à i Chromebooks da 50%.

Senza sorpresa, sta bandiera ùn face veramente nunda per u mumentu. U novu mudellu di neurone di a palma hè attualmente in prova Chromebook V2 da Samsung, chì hè ancu equipatu cù un stylus integratu. Tuttavia, ùn hè micca chjaru quantu tempu ci vole à stu mudellu per esse largamente dispunibule in u mondu sanu.

U sicondu sintumu sperimentale hè chjamatu "retention adattativa". Hè speculatu chì questu puderia avè qualcosa à fà cù l'ottimisazione di a presenza di palme soprattuttu intornu à i bordi di i display in i dispositi Chrome OS. I Chromebooks sò computer portatili chì anu u sistema operatore Chrome OS è enfatizzanu i servizii di nuvola di a cumpagnia, cum'è Google Drive, Gmail è altri. U so prezzu hè più spessu intornu à 7 à 8 mila CZK. 

U più lettu d'oghje

.