Chiudi annunziu

Samsung hà affruntatu una dura cumpetizione in u mercatu indianu di smartphone per l'ultimi anni. Malgradu e difficultà assuciate cù a crisa globale di chip è e catene di furnimentu, hà sappiutu registrà una piccula crescita quì l'annu passatu.

Samsung hà speditu 2021 milioni di smartphones in u mercatu indianu in u 30,1, in crescita di 5% annu, secondu l'analista Canalys. In l'ultimu trimestre di u 2021, u giant coreanu hà speditu 8,5 milioni di smartphones in India è hà pigliatu una quota di 19%. Hè u sicondu in u mercatu di smartphone in rapida crescita.

A più grande marca di smartphone in u paese l'annu passatu era u giant cinese Xiaomi cù 40,5 milioni di smartphone spediti è una parte di 25%. Tuttavia, ùn hà micca mostratu una crescita annu.

In u terzu locu era Vivo, chì hà furnitu 25,7 milioni di smartphones à u paese l'annu passatu. Questa hè una diminuzione di 4% annu à l'annu, cù a quota di mercatu di u fabricatore cinese avà à 16%. Dopu à questu, cù 24,2 milioni di smartphones spediti è una quota di 15%, era u predatore cinese Realme, chì hà registratu a più grande crescita annu di tutte e marche, da 25%.

I primi cinque più grandi ghjucadori di smartphone in India sò arrotondati da una altra cumpagnia chinesa, Oppo, chì hà speditu 21,2 milioni di smartphones à u mercatu indianu l'annu passatu (più 6% annu annu) è avà hà una parte di 12%.

In generale, u mercatu di i telefoni intelligenti di l'India hà vistu una crescita di 2021% in 12, è l'analisti di Canalys stimanu chì continuerà à cresce questu annu.

U più lettu d'oghje

.