Chiudi annunziu

Samsung hè statu u primu in u mondu à introduci un chip di sicurezza all-in-one per i carte di pagamentu. U chip, chjamatu S3B512C, combina un lettore di impronte digitali, un elementu di sicurità è un processore di sicurità.

Samsung hà dettu chì u so novu chip hè certificatu da EMVCo (una associazione chì include Europay, MasterCarda Visa) è supporta u Livellu di Assicurazione di Valutazione di Criteri Comuni (CC EAL) 6+. Risponde ancu à l'ultime specifiche di u Pianu di Valutazione Biometrica (BEPS) di u Maestrucard. U chip pò leghje una impronta digitale attraversu un sensor biometricu, almacenà è verificate cù un elementu di sicurità (Secure Element), è analizà è processà e dati cù un processatore di sicurità (Secure Processor).

Samsung prumetti chì i "pagamenti" chì utilizanu a so nova tecnulugia seranu capaci di fà pagamenti più veloce è più sicura chì e carte regulare. U chip supporta ancu a tecnulugia anti-spoofing, chì impedisce i tentativi di utilizà a carta per metudi cum'è impronte artificiali.

"U S3B512C combina un sensoru di impronte digitali, Secure Element (SE) è Secure Processor per aghjunghje un altru stratu di sicurità à e carte di pagamentu. U chip hè principalmente pensatu per carte di pagamentu, ma pò ancu esse usatu in carte chì necessitanu una autenticazione altamente sicura, cum'è l'identificazione di studenti o impiegati o accessu à l'edifiziu ", disse Kenny Han, vicepresidentu di a divisione chip di Samsung System LSI.

U più lettu d'oghje

.