Chiudi annunziu

Samsung ùn hà micca compru una cumpagnia maiò da 2016, quandu hè stata acquistata Harman Internaziunale per circa $ 8 miliardi. Ùn hè micca cum'è ùn hà micca i mezi. Hà più di $ 110 miliardi in cash in u bancu. Ellu voli gastru ancu quellu soldi, cum'è hà dettu ripetutamente in l'ultimi anni chì vole accelerà a so crescita. È hè ideale attraversu diverse acquisti. 

Samsung hà dettu ancu chì vede u futuru mutore di a so crescita in a so attività di semiconductor. Ci sò stati parechji rumuri è rapporti nantu à a pussibuli compra di Texas Instruments è Microchip Technologies. Ma u giant sudcoreanu fucalizza nantu à acquistà a cumpagnia NXP Semiconductors. Quandu a nutizia hè stata prima, NXP hè stata valutata à quasi $ 55 miliardi. Samsung era ancu interessatu à NXP perchè vulia rinfurzà a so pusizioni in u mercatu di semiconductor per l'industria di l'automobile, induve ci hè avà una carenza critica. Ma datu chì u prezzu di NXP eventualmente hà risuscitatu à quasi 70 miliardi di dollari, Samsung hà dettu chì abbandunò sta idea.

Quandu i rumuri circulavanu in 2020 chì parechje cumpagnie eranu interessate à acquistà ARM, u nome di Samsung hè apparsu trà elli. In vista di l'ambizioni di semiconduttori di u cunglomeratu, ARM seria un grande adattatu per Samsung. À un certu puntu, ci era ancu rapporti chì ancu s'ellu Samsung ùn hà micca compru a cumpagnia, puderia almenu ottene una participazione in ARM. una parte significativa. Ma questu ùn hè micca successu ancu in a finale.  

In settembre di u 2020, NVIDIA hà annunziatu dopu chì avia fattu un accordu per acquistà ARM per $ 40 miliardi. È s'ellu ùn sapete micca, ARM hè probabilmente unu di i pruduttori di chip più impurtanti in u mondu. I so disinni di prucessori sò licenziati da a maiò parte di l'imprese maiò, assai di e quali cumpete ancu cù l'altri, cumprese Intel, Qualcomm, Amazon, Apple, Microsoft è iè, Samsung ancu. I so propiu chipset Exynos utilizanu IP CPU ARM.

A fine di u sognu di NVIDIA 

Hè suppostu esse unu di i più grandi transazzioni in l'industria di i semiconduttori. À l'epica, NVIDIA aspettava chì a transazzione chjude in 18 mesi. Chì ùn hè micca accadutu ancu, è avà ci hè ancu una nutizia chì NVIDIA anderà à alluntanassi da quellu affare per cumprà ARM per $ 40 miliardi. Pocu dopu chì a transazzione pianificata hè stata annunziata, era chjaru chì l'accordu avissi da affruntà una investigazione. In Gran Bretagna, induve ARM hè basatu, l'annu passatu ci era una investigazione di sicurezza separata in quantu à l'acquistu una investigazione antitrust hè stata ancu iniziata tutte e transazzione pussibuli.

Allora l'FTC di i Stati Uniti hà fattu una causa per bluccà sta transazzione per via di preoccupazioni chì avaria a cuncurrenza in l'industrii chjave cum'è micca solu a fabricazione di vitture, ma ancu i centri di dati. Era aspittatu chì Cina ancu bluccà a transazzione, s'ellu ùn hè micca eventualmente accadutu da altri corpi regulatori. Tratti di questa magnitude ùn sò mai senza una certa resistenza. In 2016, Qualcomm hà ancu vulsutu cumprà a cumpagnia NXP digià citata per $ 44 miliardi. Tuttavia, a transazzione hè cascata perchè i regulatori chinesi si sò opposti. 

Parechji di i clienti di altu prufilu di ARM anu furnitu abbastanza infurmazioni à i regulatori per aiutà à scuttle l'accordu. Amazon, Microsoft, Intel è altri anu sustinutu chì, se l'accordu passa, NVIDIA ùn puderà micca mantene ARM indipindente perchè hè ancu un cliente. Questu faria NVIDIA à tempu un fornitore è un cuncurrente à altre cumpagnie chì cumprà disinni di processore da ARM. 

Circulu vicious 

SoftBank, a cumpagnia chì pussede ARM, hè avà "intensificatu i preparativi" per ARM per andà in publicu per mezu di una offerta publica iniziale, postu chì vole sbarazzarsi di a so participazione prufittuamente è hà bisognu di realizà un ritornu di u so investimentu in ARM. Se ùn pò micca fà per una acquisizione diretta (chì ùn pare micca avà), pò almenu piglià l'ARM publicu. È questu hè induve l'opzioni di Samsung si apre.

Dunque, se una acquisizione diretta ùn passa micca, questu puderia esse una opportunità ideale per cumprà almenu una participazione significativa in ARM. Tuttavia, in questu casu, a porta ùn hè micca chjusa ancu per i primi ozzione, cum'è Samsung puderia utilizà a so pusizioni in l'industria è a bona reputazione chì hà acquistatu per mezu di investimenti in i paesi maiò per ottene un risultatu favurevule. Recentemente annuncia a custruzzione di a fabbrica $ 17 miliardi in a fabricazione di chip in i Stati Uniti, è migliurà ancu a so propria ligami cummerciale cù a Cina. 

Ancu cusì, ci hè un "ma" maiò. Qualcomm certamenti suscitarà questu. L'ultime ottene CPU IP per processori da ARM. Se l'accordu passa, Samsung diventerà effettivamente un fornitore di Qualcomm, vendendulu un cumpunente core di i so chipsets Snapdragon, chì cumpetenu direttamente cù i processori Exynos di Samsung.

Cumu esce da ellu? 

Allora puderia almenu acquistà una participazione significativa in u travagliu ARM? Chì dependerebbe veramente di ciò chì Samsung vole ottene cun un tali investimentu, soprattuttu s'ellu vole avè u cuntrollu di a gestione di a cumpagnia. Possede un percentinu più chjucu di a cumpagnia ùn li daria micca necessariamente quellu livellu di cuntrollu. In questu casu, gastru parechji miliardi di dollari per acquistà l'azzioni di ARM puderia micca avè assai sensu.

Ùn ci hè micca garantitu chì ancu s'ellu Samsung hà da fà una ambiziosa offerta d'acquistu per ARM, avà chì NVIDIA hè vicinu à abbandunà l'accordu pianificatu, ùn si scontra micca cù i stessi ostaculi. Forsi sta pussibilità puderia impedisce à Samsung di piglià qualsiasi azzione. Serà assai interessante per vede s'ellu Samsung faci veramente una mossa. Avaristi u putenziale di scuzzulà tutta l'industria di i semiconduttori.

U più lettu d'oghje

.