Chiudi annunziu

E se i pruprietarii di e piccule imprese puderanu accettà pagamenti di carta di creditu senza cuntattu cù solu u smartphone in a so sacchetta senza avè bisognu di un dispositivu supplementu cum'è u Square Reader? A startup finanziaria di Montreal Mobeewave hè stata cun a risposta cù a so propria soluzione mPOS (puntu di vendita mobile). A cumpagnia hà cullaburatu cù Samsung in a prova pilotu di a so suluzione in Canada. A prova pare avè andatu assai bè, è avà a tecnulugia puderia prestu prestu permette à i pruprietarii di l'iPhone d'accettà i pagamenti di carte di creditu senza cuntattu direttamente nantu à elli.

Samsung è Mobeewave anu lanciatu un prugramma pilotu per Samsung POS in Canada in l'estiu di 2019. Più di 10 XNUMX cummercianti è picculi imprese ponu utilizà u so telefunu. Galaxy scaricatu l'app Samsung Pay Touch, chì li permette di accettà pagamenti cù carta senza avè bisognu di un dispositivu supplementu. U giant tecnulugicu coreanu hà cridutu in a cumpagnia abbastanza per investisce in questu attraversu a so divisione Samsung Ventures.

Payment_by_card_illust._fig.

Samsung POS supportatu carte di debitu è ​​di creditu, Apple Pay, Google Pay è Samsung Pay. Sta tecnulugia hà permessu à i telefoni Samsung di serve ancu cum'è terminali POS per i pruprietarii di picculi imprese. Qualchidunu chì vulia riceve pagamenti senza cuntattu avia solu per scaricà l'applicazione sopra citata è registrà cum'è cummerciante.

In 2020, hè statu annunziatu chì a cumpagnia Mobeewave hè stata compru da Apple. Avà Bloomberg hà avutu a nutizia chì u giant di Cupertino permetterà prestu à e piccule imprese di accettà pagamenti iPhonech senza bisognu di hardware supplementu. In particulare, hà dettu chì a funzione puderia esse dispunibule via un aghjurnamentu di software in quelli supportati iPhonech in i mesi à vene.

U più lettu d'oghje

.