Chiudi annunziu

A Cummissione Europea hà annunziatu ieri chì a famosa piattaforma di cumunicazione WhatsApp deve spiegà alcuni di i so recenti cambiamenti à i so termini di serviziu è a prutezzione di a privacy. Meta (antica Facebook), à quale appartene l'app, deve furnisce sta spiegazione in un mesi per assicurà u rispettu di a lege di prutezzione di i cunsumatori di l'UE. A Cummissione Europea hà digià manifestatu preoccupazione chì l'utilizatori ùn anu micca chjaru informace nantu à e cunsequenze di a vostra decisione di accettà o rifiutà i novi termini di usu di u serviziu.

"WhatsApp hà bisognu di assicurà chì l'utilizatori capiscenu ciò chì anu accunsentutu è cumu si usanu e so dati persunali, cum'è induve e dati sò spartuti cù i partenarii cummerciale. WhatsApp deve piglià un impegnu cuncretu per noi à a fine di ferraghju nantu à cumu affruntà e nostre preoccupazioni ". U Cummissariu Europeu per a Ghjustizia Didier Reynders hà dettu in una dichjarazione ieri.

logo_de_comission_europeenne

Settembre scorsu, a cumpagnia hè stata amminata un record di 225 milioni d'euros (circa 5,5 miliardi di corone) da u principale regulatore di l'UE, a Cummissione di Proteczione di Dati di l'Irlanda (DPC), per ùn esse micca trasparente nantu à a spartera di dati persunali. Esattamente un annu fà, WhatsApp hà publicatu una nova versione di a so pulitica di privacy. Chì permette à u serviziu di sparte più dati di l'utilizatori è dettagli nantu à l'interazzione in ellu cù a so sucietà parent Meta. Parechji utilizatori ùn anu micca d'accordu cù sta mossa.

In u lugliu, l'autorità europea di prutezzione di i cunsumatori BEUC hà mandatu una lagnanza à a Cummissione Europea, affirmannu chì WhatsApp hà fiascatu à spiegà abbastanza chjaramente cumu a nova pulitica differisce da a vechja. In cunnessione cù questu, hà dettu chì hè difficiule per l'utilizatori di capisce cumu i novi cambiamenti affettanu a so privacy. A lege di a prutezzione di i cunsumatori di l'UE impone chì e cumpagnie chì trattanu e dati persunali utilizanu termini contractuali è cumunicazioni cummirciali chjaru è trasparenti. Sicondu a Cummissione Europea, l'approcciu ambiguu di WhatsApp à questu prublema viola dunque sta lege.

U più lettu d'oghje

.