Chiudi annunziu

Samsung hè unu di i più grandi miri di i prucessi di patenti presentati da NPE (entità non praticanti), chì pudete cunnosce in modu colloquiale cum'è "trolls di patent". Queste cumpagnie ottennu è mantenenu patenti, ma ùn fabricanu micca prudutti. U so solu scopu hè di prufittà di l'accordi di licenze, è soprattuttu di i prucessi di patenti. 

Samsung ùn hè certamente micca straneru à trattà cù cumpagnie chì praticanu sti prucessi di patenti. Sicondu i dati spartuti da l'Agenzia di Prutezzione di a Propietà Intellettuale di Corea (via The Korea Times) in l'ultimi trè anni in i Stati Uniti, Samsung hè stata demandata per violazione di patenti 403 volte. In cuntrastu, LG Electronics hà affruntatu 199 casi in u stessu periodu di trè anni.

L'anzianu vicepresidentu di Samsung hà presentatu 10 cause di patente contru à questu 

Ancu s'ellu Samsung hè una di e cumpagnie "trollate" più freti, hè un pocu inespettatu chì u so ex executive farà ancu una demanda. Forsi dieci prucessi. Ma in una svolta inaspettata di l'avvenimenti, l'ultime cause in affruntà a cumpagnia sò state presentate da l'ex vicepresidentu Ahn Seung-ho, chì hà servitu cum'è avvucatu di brevetti di i Stati Uniti di Samsung da u 2010 à u 2019. 

Ma hà fundatu una nova sucietà chjamata Synergy IP, è cum'è avete capitu, questu hè un NPE tipicu, vale à dì una cumpagnia chì detene patenti, ma ùn hà micca prudutti propiu. Sicondu i fonti, i deci prucessi di patenti presentati contru Samsung sò in relazione cù tecnulugia audio wireless chì a cumpagnia usa in quasi tutti i prudutti, da smartphones à cuffie wireless è dispositivi IoT cù tecnulugia Bixby.

U più lettu d'oghje

.