Chiudi annunziu

U mercatu globale di smartphones hà speditu un totale di 1,35 miliardi di dispusitivi l'annu passatu, rapprisentanu 7% di crescita annu à l'annu è vicinu à u livellu pre-Covid 2019, quandu i fabricatori spedite 1,37 miliardi di smartphones. U primu postu hè statu di novu difesu da Samsung, chì hà speditu 274,5 milioni di smartphones è chì a so parte di u mercatu hà righjuntu (cum'è l'annu passatu) 20%. Questu hè statu informatu da a cumpagnia analitica Canalys.

Hè finitu in u sicondu postu cù 230 milioni di smartphone spediti è una quota di mercatu di 17% Apple (registratu 11% di crescita annu à l'annu), in u terzu locu era Xiaomi, chì hà furnitu 191,2 milioni di smartphones à u mercatu è avà detene una parte di 14% (crescita annu di un altu 28%).

U primu rangu "non-medaglia" hè stata occupata da 145,1 milioni di smartphones consegnati è una parte di 11% da Oppo (hà dimustratu una crescita annu di 22%). I primi cinque più grandi ghjucadori "telefoni" sò arrotondati da un'altra cumpagnia chinesa, Vivo, chì hà speditu 129,9 milioni di smartphones è avà hà una parte di 10% (15% di crescita annu à l'annu).

Sicondu l'analisti di Canalys, i mutori di crescita chjave eranu segmenti di bilanciu in a regione Asia-Pacificu, Africa, Sudamerica è Mediu Oriente. A dumanda era ancu forte per i dispositi high-end da Samsung è Apple, cù l'anzianu riunitu u so scopu di vende 8 milioni di "jigsaws" è l'ultimi registrendu u quartu quartu più forte di qualsiasi marca cù 82,7 milioni di spedizioni. Canalys predice chì a crescita solida di u mercatu di i telefoni smartphones continuerà ancu questu annu.

U più lettu d'oghje

.