Chiudi annunziu

U novu codice truvatu in Chrome OS suggerisce chì Google aghjunghjenu supportu per i tastieri RGB, una funzione generalmente assuciata à i ghjoculi. A più impurtante, l'evidenza suggerisce chì Google hà aghjurnatu u codice in preparazione per i Chromebooks cumpleti chì anu da esse liberati, micca periferiche cù tastieri RGB. 

Google hà aghjustatu u supportu di tastiera RGB à Chrome OS per almenu dui Chromebooks inediti in codice "Vell" è "Taniks". Parvenu esse sviluppati da Quanta è LCFC per HP è Lenovo rispettivamente, è per quantu sapemu ùn anu micca cunnessione cù Samsung. Ancu se i nomi di codice ùn sò micca ligati à Samsung, hè chjaru chì a cumpagnia hè stata cuncentrata in u mercatu di i ghjoculi ultimamente, cù i so recenti versioni di sicuru chì includenu u chipset Exynos 2200 alimentatu da AMD è a piattaforma Gaming Hub.

L'annu passatu, Samsung hà lanciatu Galaxy Book Odyssey cù u processore graficu RTX 3050 Ti. Cù questu in mente, a pussibilità di Samsung utilizendu sta nova funzione di teclatu RGB in Chrome OS per un futuru, è dunque u so primu Chromebook di ghjocu ùn deve esse ignoratu. Nvidia, chì hè daretu à l'RTX 3050 Ti, dopu hà mostratu u RTX 3060 nantu à u chipset Kompanio 1200 basatu annantu à l'architettura ARM l'estiu passatu. È hè questu chì deve esse usatu in certi futuri Chromebooks high-end.

Se Samsung vole cumpete cù l'altri in stu mercatu di notebook portable è guadagnà una certa impurtanza oltre u regnu di u ghjocu, puderia truvà un modu per utilizà e capacità grafiche di AMD o Nvidia per u so propiu Chromebook di ghjocu. Ultimu ma micca menu, Chrome OS puderia prestu prestu Steam, chì hè di sicuru una di e più grandi piattaforme di ghjocu in u mondu. Dunque, cù un numeru crescente di sviluppatori chì apparentemente guadagnanu più interessu in u sviluppu di cuntenutu per i Chromebooks, aspettemu definitivamente a prossima mossa di Samsung. Dopu tuttu, saria bonu per avè un smartphone high-end cun un laptop di ghjocu di a listessa marca, chì à u turnu puderia prufittà più di l'ecosistema esistenti di a cumpagnia. 

U più lettu d'oghje

.