Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu Galaxy Da Fold3 liberate una nova aghjurnazione di u software. Questu hè digià a seconda aghjurnazione di ghjennaghju per questu smartphone plegable - à a mità di u mese, u giant coreanu hà liberatu u patch di sicurezza di ghjennaghju per questu.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U Z Fold3 porta a versione di firmware F926BXXU1BVA9 è hè attualmente distribuitu in parechji paesi di u mondu, cumprese Ceccu, Slovacchia, Pulonia, Ungheria, Germania, Austria, Paesi Bassi, Croazia, Serbia, Macedonia, Ucraina, Gran Bretagna, Irlanda, Turchia, Sudafrica, Arabia Saudita o Israele. Duverebbe espansione in più paesi in i ghjorni à vene.

E note di liberazione menzionanu correzioni di bug senza specificazione, stabilità di u dispositivu migliorata è prestazioni megliu. Cù u patch di sicurità di ghjennaghju in mente, hè prubabile chì a nova aghjurnazione risolve i bug chì si sò infilati in a versione stabile. Androidà 12/Unu UI 4.0, chì u terzu Fold ricevutu in dicembre.

Galaxy Z Fold3 hè stata lanciata in Aostu l'annu passatu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1.1. In u futuru, hà da vede duie aghjurnamenti maiò di u sistema.

U più lettu d'oghje

.